فایل صوتی تماس غیرقانونی درخشان با بازیکن فولاد لو رفت! :  اخبار ورزشی  - باشگاه ...



فایل صوتی منتظری , فایل صوتی , فایل صوتی آیت الله منتظری


 اخبار ورزشی  - باشگاه فولاد از سرمربی پرسپولیس شکایت می کند؛
فایل صوتی تماس غیرقانونی درخشان با بازیکن فولاد لو رفت!

سرمربی سرخ‌های پایتخت به بازیکن تیم امید ایران تأکید می‌کند تنها راه حل پیوستن این بازیکن به پرسپولیس این است که خودش از فولاد رضایت‌نامه بگیرد.

مشکلات فولاد روز به روز در حال اضافه شدن است و ظاهراً همه عوامل دست به‌دست هم داده تا این تیم هر روز حاشیه و مشکل جدیدی را تجربه کند.

بعد از باطل شدن کارت معافی سروش رفیعی، بختیار رحمانی، احمد عبدا...زاده، آرش افشین و سروش سعیدی، کاپیتان این تیم هم دوپینگی شد و به نظر می‌رسد ایوب والی با محرومیتی دو ساله مواجه شود.

اما دیروز از اهواز خبر رسید حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس با یوسف وکیا، ملی‌پوش امید این تیم تماس گرفته و خواستار حضور او در پرسپولیس شده است.

 موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید وکیا قرارداد بلند مدتی با قهرمان فصل گذشته دارد و اتفاقاً در تماس برقرار شده بین سرمربی پرسپولیس با این بازیکن در مورد این موضوع میان آنها صحبت می‌شود و سرمربی سرخ‌های پایتخت به این بازیکن تیم امید ایران تأکید می‌کند تنها راه حل پیوستن این بازیکن به پرسپولیس این است که خودش از فولاد رضایت‌نامه بگیرد.

البته این تماس مربوط به چند وقت پیش است و وکیا هم که می‌دانسته بازکردن این موضوع به مشکلات باشگاه اضافه می‌کند، ترجیح داد در همان مقطع که ارتباط تلفنی برقرار شده بود سکوت کند و به فولادی‌ها چیزی نگوید اما باز کردن این بحث با همبازیان در اردوی اخیر فولاد باعث شد تا موضوع تماس تلفنی درخشان با این بازیکن به گوش مسئولان فولاد برسد و در بررسی‌های به عمل آمده صحت ادعای وکیا تأیید شد و حتی فایل صوتی این موضوع هم موجود است!

 در همین خصوص شنیدیم مسئولان باشگاه فولاد قصد دارند از درخشان به فدراسیون شکایت کنند چراکه سرمربی پرسپولیس با علم به این موضوع که وکیا با این باشگاه قرارداد دارد با او تماس گرفته است که صحت و سقم این موضوع بر گردن راوی است نه ما.

اخبار ورزشی  - خبر ورزشی


ویدیو : فایل صوتی تماس غیرقانونی درخشان با بازیکن فولاد لو رفت!