فان خال: حس خوبی ندارم : سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعلام کرد از اینکه تیمش در ...


سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعلام کرد از اینکه تیمش در دقیقه‌های پایانی، پیروزی را با تساوی عوض کرده است حس خوبی ندارد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، در حساس ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و چلسی در استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ابتدا منچستریونایتد در این دیدار به گل رسید و تا دقایق پایانی از حریفش پیش بود اما در آخرین لحظات، دیگو کاستا موفق شد روی اشتباه مدافع منچستریونایتد بازی را به تساوی بکشاند.

لوییس فان خال بعد از بازی گفت: همه بازیکنان منچستریونایتد احساس ناامیدی دارند. من هم حس خوبی ندارم. باید در این دیدار به پیروزی می رسیدیم. تا دقایق پایانی از حریف پیش بودیم اما با یک اشتباه، همه چیز به هم ریخت و پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

او ادامه داد: درست است که در این دیدار، پیروزی را با تساوی عوض کردیم اما باید بگویم از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و بر این باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتم. منچستریونایتد شایسته پیروزی در این دیدار بود. تا 15 دقیقه آخر بهتر از حریف بازی کردیم و کنترل توپ و میدان را هم در اختیار داشتیم. اگر می خواهیم در بین سه تیم برتر جدول رده بندی قرار داشته باشیم،‌ باید در چنین دیدارهایی به پیروزی برسیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ که خطر اخراج را احساس می کند، ادامه داد: در دقایق پایانی باید به حفظ توپ می پرداختیم. وقتی توان حمله کردن نداریم، حداقل باید توپ را به گردش در آوریم و آن را حفظ کنیم. چلسی با فشاری که آورد در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساند.

منچستریونایتد با تساوی در این دیدار در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند. این در حالی است که در چلسی در جایگاه سیزدهم جای دارد.


ویدیو : فان خال: حس خوبی ندارم