فال روزانه 1391/10/09 :   فـال روزانه  1391/10/09 فال روزانه متولدینفروردینشما ...



فال روزانه , طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی
 
فـال روزانه  1391/10/09


فال روزانه متولدینفروردین

شما خلاقیت را دوست دارید. حتی آبیاری باغچه یا نقاشی کشیدن به شما احساس شادی می دهد. اگر این ماه فرصتی پیدا کردید که پروژه ای که به آن اهمیت می دهید را تمام کنید، از دیدن نتیجه آن و واکنش مثبت دیگران خوشحال خواهید شد. به خودتان ببالید.

پیش بینی روابط شما: ممکن است در راه رابطه شما موانعی قرار داشته باشد. شاید اخیراً زیاد در کنار هم بوده اید و احساس می کنید که می خواهید کمی تنها باشید. شاید بهتر باشد هر کدامتان مدتی به کارهای شخصی خودش بپردازد و سپس دوباره با هم وقت بگذرانید.

پیش بینی شغل شما: امسال شما می توانید بسیار بدرخشید و از زندگی جدیدی که برای خود ساخته اید لذت ببرید. فقط نباید مغرور شوید. برای آنکه پیشرو باشید باید اعتماد به نفس داشته باشید حتی در دشوارترین لحظه ها.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از گرفتن تصمیمات مهم اجتناب کنید. ذهنتان آشفته است، با این حال از زندگی لذت می برید. کاری کنید که افق های ذهنتان گسترش یابد. از مسیر دیگری به محل کار بروید؛ با افراد ارتباط برقرار کنید.

پیش بینی روابط شما: عشق و مسائل رمانتیک امروز برایتان خسته کننده است، ولی هر چیزی زمان و مکانی دارد. خوب است که گاهی انسانی در مسیر زندگی مکث کند و به آنچه در اطرافش رخ می دهد بنگرد، چه در زمانی که از رابطه خود احساس ناامیدی می کنید، چه زمانی که با هم خوب هستید و خوش می گذرانید.

پیش بینی شغل شما: برای کسب پاداش شما به نقشه و ایده و مدیریت استرس نیاز دارید. وقتی برای سازماندهی افکارتان روشی مؤثر بکار می برید، راحت تر می توانید آنها را عملی کنید. بگذارید پایه های صحیح از این به بعد شما را به جلو ببرند. بدین ترتیب موفقیت را حس خواهید کرد.


فال روزانه متولدین خرداد
از پارسال این موقع تا به امروز چه تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است؟ در مورد اتفاقاتی که افتاده فکر کنید. چه دستاوردهایی داشته اید؟ چه تصمیماتی گرفته اید؟ مهمتر از همه چقدر رشد داشته اید؟ سعی کنید با حس ششم خود پیش بروید. با آنکه تغییر استرس زا و گاهی دردناک است، ولی به معنا رشد کردن است!

پیش بینی روابط شما: شاید امشب دوست نداشته باشید بهترین لباس هایتان را بپوشید یا کار خاصی انجام دهید، ولی شاید از تنوع بتوانید لذت ببرید. اگر قرار دارید، این می تواند یک فرصت جدی باشد، بنابراین فکر نکنید همیشه اوضاع به همین شکل است. بهم شانس بدهید و صبور باشید.

پیش بینی شغل شما: رازی در کارها وجود دارد که احتمالاً شما آن را کشف نکرده اید. نقشه گنجی که فکر می کردید در ذهن دارید با مسیری که پیش روست نمی خواند. اکنون زمانی نیست که بخواهید با سرعت پیش بروید، پس کمی عقب نشینی کنید و احتیاط پیشه کنید.


فال روزانه متولدین تیر
امروز به کارهایتان بیشتر نظم بدهید. ماسکی که به صورتتان زده اید را بردارید و در آینه خودتان را نگاه کنید. مطمئن شوید که از تصویری که در آینه می بینید راضی هستید. بر روی چیزی که می خواهید بدست آورید تمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما: زمان خوبی است برای آنکه کمی اجتماعی تر شوید و با انسان های جدیدی آشنا شوید. اگر دنبال فرد خاصی می گردید، شاید در مهمانی ها و گردهمایی ها شرکت کنید او را بیابید.

پیش بینی شغل شما: هر روز شانس جدیدی برای شروعی جدید پیدا می شود. شاید دریابید که نگرشی جدید از سوی شما به ترمیم یک نگرش دشوار از سوی کسی دیگر کمک کند. بطور خلاصه باید گفت که تغییرات کوچک در درونتان باعث می شود که در نهایت به اطرافیانتان کمک کنید.


فال روزانه متولدین مرداد به نظر می رسد که شما توانایی یک تراپیست یا مشاور در گوش دادن به حرف دیگران دارید. همه پیش شما می آیند و مشکلاتشان را با شما در میان می گذارند. آنها می دانند که شما بدون اینکه قضاوتی کنید به حرفهایشان گوش می دهید. سعی کنید تصمیمات زندگیتان را بر مبنای غیبت کردن ها نگیرید.

پیش بینی روابط شما: اگر به دنبال مسائل رمانتیک هستید، شاید جذب انسانی شوخ طبع نشوید، بلکه یک فرد بسیار پخته تر، جدی تر و کاری تر شما را جذب کند. گفتگوهای عمیق و دانایی طبیعی افرادی که سالها تجربه دارند اکنون به درد می خورد.

پیش بینی شغل شما: به دنبال اطلاعات و گفتگوهایی باشید که می توانند شما را در رسیدن به مقصد نهایی تان کمک کنند. شاید این اطلاعات از طریق فردی بیاید که شما انتظارش را ندارید، ولی نظر او می تواند جرقه ای باشد برای شما تا در نقشه هایتان تغییری ایجاد کنید و به موفقیت دست یابید.


فال روزانه متولدین شهریور

اگر ابتدا موفق نشدید، تلاش کنید و باز هم سعی کنید. این اصل اصلی است که شما امروز باید آن را دنبال کنید. اخیراً چه کاری انجام داده اید که در زندگی تان بهبود ایجاد کند؟ به این موضوع فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز شما کمی در فکر هستید و قطعاً حال و هوای قول دادن را ندارید. افکارتان درباره آینده یک رابطه خاص در ذهنتان بیشترین اهمیت را پیدا کرده است. تا وقتیکه مطمئن نشده اید چه چیزهایی می توانید به طرفتان بدهید، تصمیمی برگشت ناپذیر نگیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز در کار شما فردی با نفوذ پیدا می شود. این فرد می تواند یک همکار یا کارفرما باشد. شاید لزوماً در محل کارتان نباشد. بهر حال شما به حرف او گوش می دهید و به او احترام می گذارید. او توصیه های خوبی برایتان دارد.


فال روزانه متولدین مهر
امروز شخصیت محکم شما به کمکتان می آید. این نوع شخصیتی شما برای اطرافیانتان احساسات و عواطف شگفت انگیزی به دنبال دارد. احساسات خود را پنهان نکنید. آنها منبع خلاقیت شما هستند.

پیش بینی روابط شما: امروز شما درباره احساساتتان درباره انسانی خاص، به دقت فکر می کنید. و رسیدن به تصمیمی خاص، بیش از گذشته برایتان طول می کشد. حالا زمان خوبی برای اندیشیدن به همه جنبه های رابطه شماست. ولی شاید بهتر باشد که در حال حاضر اقدام قاطعی صورت ندهید.

پیش بینی شغل شما: تاحدودی احساس تنهایی می کنید. شاید شرایط اقتضا کند که کمی از دیگران فاصله بگیرید و برای خودتان کار کنید. امروز اجتماعی و خوش برخورد بودن چندان جواب نمی دهد. کمی تنها باشید.


فال روزانه متولدین آبان
امروز برای شما انرژی پویایی در هوا وجود دارد که به شما اجازه می دهد به اهداف شخصی جدیدتان برسید. بازخورد مثبتی که از افراد پیرامونتان می گیرید، می تواند الهامبخش شما در گرفتن تصمیمات مهم زندگی باشد.

پیش بینی روابط شما: اگر امشب برای اولین بار سر قرار می روید، انتظار نداشته باشید که این قرار برایتان پر از شادی و سرگرمی باشد. ولی می توانید از عمق و لذت گفتگویتان لذت ببرید. شاید حتی به این نتیجه برسید که نکات مشترک زیادی با هم دارید. کسی چه می داند، شاید اتفاق خاصی بیفتد.

پیش بینی شغل شما: سرعتتان کمی شده و ناگهان اتفاق مهمی برایتان می افتد. وقتی سریع پیش می روید، گاهی جزئیاتی را جا می اندازید که کمک می کنند چیزها در جای خودشان قرار گیرند. ولی امروز می توانید آهسته تر پیش بروید و تغییری ایجاد کنید.


فال روزانه متولدین آذر

می توانید روزتان را بدون برنامه ریزی شروع کنید. شاید این با ذات شما نخواند، ولی خوب است که انسان گاهی از ذات اجباری زندگی لذت ببرد. در غیر این صورت، آن چیزهایی که زندگی گاهی به صورت تصادفی در اختیار انسان می گذارد را از دست می دهید.

پیش بینی روابط شما: شاید تعجب کنید که امروز عشق ممکن است جالب ترین چیز در زندگی تان نباشد. این می تواند موجب شود که وقت بیشتری برای فکر کردن داشته باشید. حال و هوای صحبت هایی جدی با فرد مورد علاقه خود درباره نقشه هایی برای آینده دارید. فوراً نتیجه گیری های معنی دار نکنید.

پیش بینی شغل شما: در مورد رویکرد انتقادی شما نسبت به کارتان باید گفت که شما به تغییر می اندیشید. همین کار را انجام دهید. اگر عینک تان را عوض کنید، می بینید که همه چیز آنطور که فکر می کردید کامل نیست.

فال روزانه متولدین دی

در کل شما نحوه اداره کشور و پرداختن به مسائل اجتماعی توسط دولت و سیاستمداران را مورد نقد قرار می دهید. هدف شما انتقاد نیست. بلکه دوست دارید تغییرات مثبتی هم ببینید. امروز حال و هوای درک و مدارا به شما کمک می کند که متوجه شوید اگر طالب تکامل دنیا هستید، باید مردم را وادار کنید که واکنش دهند. 


پیش بینی روابط شما: امروز باید بیشتر از هر روز دیگری جدی باشید. اگر شما و فرد مورد علاقه تان به عمیق تر کردن تعهدتان به هم و محکم کردن پیوندتان می اندیشید، پس هر دو می خواهید که در این باره فکر کنید و تصمیم به جشن گرفتن بگیرید. عقب نشینی نکنید. 


پیش بینی شغل شما: در حالیکه دیگران با سرعت کمی حرکت می کنند، شما خیلی سریع پیش می روید. دیگران کمی گیج شده اند، در حالیکه همه چیز در ذهن شما واضح و راحت است. با سرعت و اطمینان به سمت اهدافتان بروید.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید احساس می کنید که کسی در محیط خانواده اخیراً عوض شده است. امروز می فهمید که موضوع چیست. یکی از نزدیکانتان اتفاق و تغییر مهمی در زندگیش رخ می دهد. احساس می کنید که باید در کنارش باشید.

پیش بینی روابط شما: با توجه به شرایط کنونی، فکر می کنید که باید دست از عشق و رابطه کنونی بردارید. کسی که فکر می کردید با او رابطه خاصی دارید، امروز ثابت می کند که خیلی از شما دور شده است. فکر نکنید که این علامت جدایی است. طرفتان فقط نیاز به کمی زمان دارد. صبور باشید.

پیش بینی شغل شما: هر یک از جزئیات کوچکی که در مسیرتان قرار می گیرد را زیادی تحلیل نکنید. اگر این کار را شروع کنید، دیگر نمی توانید این عادت را کنار بگذارید. دقت کردن به جزئیات خوب است، ولی وسواس درباره آنها، تخریب کننده است.


فال روزانه متولدین اسفند


فکر می کنید که یک جنگجوی تنها هستید. امروز تلاش هایتان پس از هفته ها به ثمر می رسد. در میان گروهی از افراد به موقعیتی می رسید. شاید این گروه را حتی خانواده بدانید. اگر سفره دلتان را برایشان باز کنید، این خانواده جای امنی برایتان است.

پیش بینی روابط شما: شاید امروز اشتیاق به رابطه خاصی نداشته باشید، ولی نگذارید که این موجب شود شما شانس دیگری به خود ندهید. اگر در مورد وقایع اخیر ناامید هستید، و نیاز به دلگرمی دارید، شاید وقت آن رسیده که صحبت های جدی انجام دهید. در این میان فراموش نکنید که چه پیوند محکمی بین شما وجود دارد.

پیش بینی شغل شما: شجاعت از اطمینان و استواری نشأت می گیرد. اگر در کارتان این ویژگی ها را داشته باشید، ایمان و اعتماد به نفس حرکت به سوی ناشناخته ها را خواهید داشت. امروز تفکر شما کاملاً عملی است. پایداری موردنظرتان را خواهید یافت.    


با سلام؛ دوستان عزیز و همراهان همیشگی پادشا:

به دلیل سنگین شدن حجم صفحه و مشکلات فنی، نظراتی که مرتبط با موضوع مطلب نباشد منتشر نخواهد شد، از این پس می توانید برای ارسال نظرات عمومی و غیر مرتبط با مطلب به این لینک مراجعه کنید.

http://www.sobbekheir.com/fa/news/32762


با سپاس از همراهی صمیمانه شما


فال روزانه حافظ , فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه


ویدیو : فال روزانه 1391/10/09