فال روزانه - یکشنبه 13 آذر 1390 :   ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 13 آذر ...



 

ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 13 آذر 1390

فال روزانه یکشنبه 2 آبان 1390 بیتوته , فال روزانه یکشنبه 14 شهریور 95 , فال روزانه یکشنبه 21 شهریور 95

فال روز متولدین فروردین: امروز شما بى‌نهایت خوش بین هستید و حتى براى یك لحظه مى‌توانید به خودتان بقبولانید كه همه چیز عالى است. اما شما مسائل و مشكلات حل نشده‌اى هم دارید كه مربوط به گذشته‌تان هستند. به جاى اینكه وانمود كنید كه همیشه در زمان حال زندگی مى‌كنید با صحبت كردن در مورد موضوعاتى كه شما را به دردسر انداخته‌اند آسیب پذیرى خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد.

فال روزانه یکشنبه 4 مهر 95 , فال روزانه یکشنبه 14 آذر 95 , فال روزانه یکشنبه 24 مرداد 95
فال روزانه یکشنبه 28 شهریور 95 , فال روزانه یکشنبه 16 آبان 95 , فال روزانه یکشنبه 31 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبشهت: امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود كرده‌اند و به شما فرصت زیاد كار كردن را نمى‌دهند. فراموش نكنید كه نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شكایت كرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب كنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.

فال روزانه یکشنبه 3 مرداد 95 , فال روزانه یکشنبه 20 تیر 95 , فال روزانه یکشنبه 23 آبان 95
فال روزانه 28 مهر 1390 , فال روزانه 1390 , فال روزانه 27 مهر 1390

فال روز متولدین خرداد: اگر حوادث غیر منتظره اى در محل كارتان روى داده و تقاضاهاى زیادى از شما مى شود واقعاً مهم نیست كه شما چه احساسى دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملكرد خود را به خوبى نشان بدهید. اما شما نمى‌توانید حدس بزنید كه تمام كردن كارهایتان چقدر طول خواهد كشید، بنابراین بهتر است كه هرچه زودتر كارتان را شروع كنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر كنید، نمى‌توانید از استعدادهاى خارق العاده‌تان به نحو مطلوب استفاده كنید.

فال روزانه 2 آبان 1390 بیتوته , فال روزانه شنبه 01 آبان 1390 , فال روزانه یکشنبه 17 مرداد 95
فال روزانه یکشنبه 14 اذر 1395 , فال روزانه یکشنبه 7 آذر 95 , فال روزانه یکشنبه 16 آبان 1395

فال روز متولدین تیر: امروز كه ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه سرحال‌تر هستید، اما زیاد مشتاق نیستید كه دیگران بفهمند كه چه احساسی دارید. اما این موضوع می‌تواند یك گسستگى بین تفكرات منطقی و احساسات قلبى شما ایجاد كند. سعى نكنید كه دیگران را هم درگیر این كشكمش‌های درونى خودتان بكنید، برای اینكه آنها نمى‌توانند هیچ كمكى بهتان بكنند. حتی اگر شما تصمیم گرفته اید كه احساساتتان به صورت محرمانه و خصوصى باقى بمانند، ولی باید بیشتر بهشان توجه كنید.

فال روزانه یکشنبه 23 آبان 1395 , فال روزانه یکشنبه 27 تیر 95 , فال روزانه یکشنبه 13 تیر 95
فال روزانه یکشنبه 23 آبان 95 متولدین اردیبهشت ماه , فال روزانه یکشنبه 24 مرداد95 , فال روزانه یکشنبه 9 آبان 95

فال روز متولدین مرداد: گاهى اوقات وقتى كه شما در كارى موفق مى شوید برایتان سخت است كه خودتان را كنترل كرده و احساساتتان را ابراز نكنید، با وجود این زمانى كه شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این كار را دارید. به یاد داشته باشید حالا كه احساسات شما شكننده و  حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شكلى كه در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نكنید؛ شما خودتان مى دانید كه چه موقع احساسات خود را ابراز كنید.

فال روزانه یکشنبه 21 شهریور 1395 , فال روزانه یکشنبه 10 مرداد 95 , فال روزانه یکشنبه 27 تیر 1395

فال روزانه یکشنبه 20 تیر 1395 , فال روزانه یکشنبه 30 خرداد 1395 , فال روزانه یکشنبه 7 شهریور 95

فال روز متولدین شهریور: امروز هیچ حرف ناگفته‌اى باقی نمانده است، اما شما باز هم نمى‌دانید كه چگونه در مورد تجربیات خود صحبت كنید. به جاى اینكه سعى كنید جملاتى مناسب برای تعریف كردن رویاها و تخلیات خود پیدا كنید، در مورد آنها با كسى صحبت نكنید، چون اكنون از این كار هیچ نفعی عاید شما نمى‌شود. شما بعدها براى تجزیه و تحلیل كردن و بحث كردن در مورد آنها وقت كافى خواهید داشت.

فال روزانه یکشنبه 16 آبان 95 تمام عیار , فال روزانه یکشنبه 1394 1 30 , فال روزانه یکشنبه 6 تیر 95

فال روزانه 1 آبان 1390 , فال روزانه فال امروز شما یکشنبه 18 مهر 1395 , فال روزانه

فال روز متولدین مهر: زمانى كه شما نیاز به حمایت عاطفى دارید، برایتان خیلى سخت است كه از یك دوست تقاضاى كمك كنید. درحالی‌كه ونوس سیاره بخت شما ازتان مى خواهد در مورد عواطف و كمكهایتان به دیگران صحبت كنید، اورانوس به شما مى گوید كه باید از شرایطى كه در آن قرار گرفته‌اید فرار كنید. شاید فرار كردن ایده خوبى به نظر برسد، اما هر وقت كه لازم باشد، شما دوست دارید همچنان پافشارى كرده و به دیگران كمك كنید.

طرح ترافیک روزانه , فال روزانه نیک صالحی , فال روزانه حافظ
فال روزانه آکا , طالع بینی روزانه , فال روزانه برترین ها

فال روز متولدین آبان: احساسات شما نسبت به همیشه ژرف‌تر شده‌اند، اما در حال حاضر شما الزاماً دوست ندارید كه آنها را با كس دیگرى مطرح كنید. متأسفانه شما در شرایطى قرار خواهید گرفت كه نگه داشتن آنها پیش خود به صورت یك راز برایتان مشكل مى‌شود. حتی اگر شما دوست نداشته باشید كسى خلوتتان را به هم بزند ولى این اتفاق می‌تواند آزمون جالبى براپ شما باشد تا بتوانید به كسانى كه دوستشان دارید چیزى یاد بدهید.

tفال روزانه , فال روزانه تاروت , برنامه ریزی روزانه

روزانه , فال روزانه فردا , ذکر روز یکشنبه

فال روز متولدین آذر: زمانى كه به نظر می رسد شما روز خیلى خوبى را آغاز كرده‌اید، موردى پیدا می شود كه از شما را از درون عذاب مى‌دهد و جلوى خوشحالپ شما را می‌گیرد. وقتى كه یك موضوع احساسى لاینحل ظاهر مى‌شود شما نمی‌دانید چگونه با آن برخورد كرده و چگونه آن را حل كنید. به جاى تغییر دادن شرایط اخیر، اكنون سخت تر كار كردن مفید واقع خواهد شد. لازم نیست كه به افراد دیگر وابسته باشید تا شما را خوشحال كنند. فقط باید دید خود را تغییر بدهید.

فال روزانه بیتوته , فال روزانه 2 , لبنیات روزانه
فال روزانه سه شنبه 9 آذر 95 , فال روزانه آکاایران , فال روزانه پیچک

فال روز متولدین دى: اعتماد كردن به احساسات درونی تان كار خیلى خوبى است، ولی وقتی كه یك نفر دچار دردسر مى‌شود، این اعتماد مى‌تواند كمی گمراه كننده باشد. شما مى‌خواهید به آن شخص نشان بدهید كه واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است كه اگر یك بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادی از شما خواهند داشت. ولى باید ریسك كرده و این كار را بكنید. درستكار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهترى برایتان به ارمغان مى آورد.

فال حافظ روزانه , محصولات روزانه , دلایل خستگی و بی حالی روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: در حال حاضر حتى مواقعی كه شما در محل كار هستید، زندگى شما در روابطتان خلاصه شده است. همكارانتان در سر كار در مورد كارهایى كه انجام داده‌اند سر و صداى زیادى به راه می‌اندازند، اما شما زیاد تحت تأثیر قرار نمى‌گیرید. متأسفانه شما اصلاً نباید آنها را نقد كنید و هیچ قضاوت منفى اى داشته باشید، براى اینكه اگر امروز نقطه نظرهاى انتقادانه خود را ابراز كنید مؤثر واقع نخواهند شد. تا آخر این هفته از انجام این كار صرف نظر كنید و نظرات خود را ابراز نكنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما امروز با دیگران به مهربانى رفتار مى‌كنید، ولى دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانى شما به خاطر  واكنشهاى دیگران نیست، نگرانى‌تان به خاطر این است كه زمانى كه نمى‌توانید عملكرهاى خود را كنترل كنید احساس ناراحتى مى‌كنید. پس الان بهتر است كه از این كار صرف نظر كنید. خوشبختانه شما مى‌توانید توانایى‌هایى كه در موردش صحبت نمى‌كنید را در كارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

اسفند


ویدیو : فال روزانه - یکشنبه 13 آذر 1390