عید نوروز با امیریل ارجمند و یاسمینا باهر : در روزهای منتهی به نوروز با این ...



در روزهای منتهی به نوروز با این زوج دوست‌داشتنی برای خرید جام و آینه كه یكی از اجزای سفره هفت‌سین است، همراه شدیم.

 امیریل ارجمند و یاسمینا باهر، دومین عید از زندگی مشترك‌شان را تجربه می‌كنند و حال و هوای بهاری خاصی در زندگی‌شان جریان دارد. آنها صداقت خاصی در كلام و رفتارشان دارند و همین صداقت در زندگی‌شان نیز كاملا نمود دارد و معتقد هستند كه صداقت می‌تواند پایه اصلی یك زندگی باشد. در روزهای منتهی به نوروز با این زوج دوست‌داشتنی برای خرید جام و آینه كه یكی از اجزای سفره هفت‌سین است، همراه شدیم.

 

یاسمینا باهر و همسرش امیریل ارجمند , زندگی نامه امیر یل ارجمند و همسرش یاسمینا باهر عکس های جدید , امیریل ارجمند

 

حس عجیب و زیبای نوروز
امیریل: همیشه نوروز برای من معنی زنده‌شدن و تولد دوباره را دارد. این حس را دارم كه اگر دردی یا رنجی داری یا چیزی آزارت می‌دهد با تمام شدن زمستان آن را كنار می‌گذاری و با حس تازه‌ای وارد نوروز می‌شوی. نوروز تازگی را در روحیه انسان ایجاد می‌كند كه این تازگی در طبیعت و شهر و انسان‌ها نمایان است.

یاسمینا: نوروز برای من یك حس دوگانه دارد؛ هم خوشحال‌كننده است و هم ناراحت‌كننده. به این دلیل ناراحت‌كننده است كه حس می‌كنم یك سال دیگر گذشته و چه كارهای عقب‌افتاده‌ای داشته‌ام كه موفق به انجام آنها نشده‌ام یا خدایی‌ناكرده چه كسانی را از دست داده‌ام و حتی اینكه یك‌سال پیرتر شده‌ام كه این جنبه‌های غم‌انگیز عید برای من است ولی جنبه‌های مثبت آن همیشه بیشتر و مهم‌تر است؛ اینكه همه‌چیز شروعی تازه پیدا می‌كند. از فصل بهار گرفته تا طبیعت و زندگی و. . . همه و همه وارد زندگی تازه‌ای می‌شوند و این انرژی و حس مثبت را به انسان نیز انتقال می‌دهند.

عیدی‌های جالب و عجیب
امیریل: همه چیز در نوروز جالب است؛ چراكه برای هر اتفاق و هر سنتی یك تحلیل وجود دارد و معنی خاصی دارد اما برای من جالب‌ترین موضوع در نوروز این است كه آدم‌ها به هم نزدیك‌تر می‌شوند، به همدیگر لبخند می‌زنند و این اتفاقی است كه حاصل سنت‌ها و نمادهای نوروز است.

یاسمینا: عیدی گرفتن برایم خیلی جالب است. (باخنده) البته الان عیدی‌ گرفتن‌ها هم بیشتر شده است و به جز خانواده خودم، خانواده همسرم هم به من عیدی می‌دهند و عیدی گرفتن از دوتا خانواده واقعا جذاب و جالب است. البته ناچار هستم به خواهرزاده و برادرزاده‌ام عیدی بدهم ولی دركل دوست دارم بیشتر عیدی بگیرم.

 

یاسمینا باهر , اینستاگرام یاسمینا باهر , بیو گرافی امیریل ارجمند

 

امیریل: من هم تا زمانی‌كه عیدی می‌گرفتم رابطه‌ام با عیدی خیلی خوب بود، (باخنده) هرچند حالا هم كه عیدی می‌دهم باز هم رابطه خوبی با عیدی دارم؛ البته وقتی كار می‌كنیم و بتوانیم حقوق‌مان را سرموقع بگیریم، قطعا رابطه بهتری هم با عیدی دادن پیدا می‌كنیم. من از كودكی دوست داشتم عیدی‌هایم را جمع كنم و درواقع تنها زمانی بود كه استقلال مالی پیدا كرده و برای پولم برنامه‌ریزی می‌كردم و حالا هم به دلیل همین حس دوست ‌دارم به دیگران عیدی دهم.

جام و آینه و خاطره‌بازی
یاسمینا: خرید جام و آینه برای سفره هفت‌سین مجله ایده‌آل، دقیقا مرا یاد زمانی انداخت كه نزدیك مراسم ازدواج‌مان بودیم و با مادرهمسرم رفتیم جام و آینه خریدیم. جالب است كه موقع عكاسی به این موضوع فكر می‌كردم كه چقدر زود گذشت و حالا كه دومین عید زندگی مشترك را پشت‌سر می‌گذارم، همه آن خاطرات برایم زنده شد.

امیریل: جام و آینه مرا یاد فضای ازدواج و سفره عقد خودم انداخت و شیرینی شروع زندگی مشترك‌مان با یاسمینا.

خدا را فراموش نكنیم
یاسمینا: برای همه اول از همه آرزوی سلامتی می‌كنم چون مهم‌ترین چیز در زندگی همین است. بابت داشته‌ها و نداشته‌ها خداوند را شكر كنید چون قطعا حكمتی در تمام آنها بوده است. همیشه قدر خانواده و اطرافیان‌تان را بدانید و عشق را هرگز فراموش نكنید چون بدون عشق نمی‌توان زندگی كرد.

 

امیریل ارجمند، , یاسمینا باهر، , عکس های یاسمینا باهر 95

 

امیریل: حس می‌كنم چون نوروز فضای قدرتمندتری دارد و مردم كدورت‌ها را كنار می‌گذارند و به هم نزدیك‌تر هستند، در نتیجه خداوند هم نگاه ویژه‌تری به آدم‌ها دارد و صدای مردم بهتر به گوش خداوند می‌رسد. حس می‌كنم در این ایام هركسی آرزویی كند، برآورده می‌شود. آرزوی من برای همه و همه این است كه ان‌شاءالله همیشه سالم و سلامت باشند و در كنار هم به آرامش برسند. هیچ‌وقت خدا را فراموش نكنند و آرزو می‌كنم كه خداوند همیشه به ما نگاه كند.

 

 اخبار فرهنگی و هنری - مجله زندگی ایده آل،برترین ها


ویدیو : عید نوروز با امیریل ارجمند و یاسمینا باهر