عکس: چهره خندان «آزاده نامداری» : آزاده نامداری پس از بازدید از نمایش «زورو ...


آزاده نامداری پس از بازدید از نمایش «زورو محاکمه می‌شود» در پشت صحنه این نمایش با هنرمندان عکس یادگاری گرفت و نوشت: «تبریک به احسان کرمی ... این نمایش هرشب توی فرهنگسرای نیاوران اجرامیشه..به همه بویژه علاقه مندان زورو توصیه می کنم.» جام جم آنلاین: آزاده نامداری پس از بازدید از نمایش «زورو محاکمه می‌شود» در پشت صحنه این نمایش با هنرمندان عکس یادگاری گرفت و نوشت: «تبریک به احسان کرمی ... این نمایش هرشب توی فرهنگسرای نیاوران اجرامیشه..به همه بویژه علاقه مندان زورو توصیه می کنم.»

نمایش «زورو محاکمه می‌شود» کار شایان افکاری و بازی احسان کرمی در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه است. داستان این نمایش از جایی آغاز می‌شود که زورو دستگیر شده و قرار است محاکمه شود و در شب آخری که او زنده است اتفاقاتی می‌افتد و کسانی مثل «گروهبان گارسیا»،«کشیش»، «اسب زورو،» به ملاقاتش می‌روند.

این مجری تلویزیون چند روز پیش خبر جدایی اش را رسانه ای کرد و در مصاحبه ای گفت: «در کل حالم خوب است و به دوستانم از همین جا می گویم اصلاً نگران من نباشید ، حالم خوبه! من همانم ولی کمی سختی کشیدم و حالا به نظرم خیلی خوب هستم.خودم را هم خیلی دوست دارم.»

آزاده نامداری , اینستاگرام آزاده نامداری , دختر آزاده نامداری

آزاده نامداری و دخترش , آزاده نامداری و همسرش , آزاده نامداری مادر شد


ویدیو : عکس: چهره خندان «آزاده نامداری»