عکس هایی که حقیقت را زیر سوال می برد! : به عبارت دیگر یك پرسپكتیو صحیح تصویر ...


به عبارت دیگر یك پرسپكتیو صحیح تصویر سه بعدى ظاهر (آنچه ما مى بینیم) یك جسم آنطور كه در حقیقت وجود دارد مى باشد و تنها تصویرى است كه چشم انسان آن را به عنوان واقعیت قبول مى كند و احساسات انسانى مى تواند بر آن قضاوت نماید. در عالم طبیعت و فضای سه بعدی، هر منظره ای که به چشم بیننده نزدیکتر باشد بزرگتر و هرچه دورتر باشد کوچکتر دیده می شود. بدین ترتیب اشیائی که در فواصل مختلف نسبت به بیننده قرار دارند بحالت بزرگتر (اشیاء نزدیک به بیننده) و کوچکتر( اشیاء دور نسبت به بیننده) رؤیت می شوند که نمایش این حالت بر روی یک سطح، مستلزم رعایت اصول پرسپکتیو است و از آنجا که قوانین پرسپکتیو امکان نمایش عمق و بعد سوم را بر روی صفحه فراهم می کند، موقعیت فضایی اشیاء و اجسام طبیعی در اثر مقایسه و چگونگی قرار گرفتن آنها در جلو و عقب یکدیگر سنجیده می شود و در نتیجه عمق و فاصل اشیاء مشخص می گردد.
به عبارت دیگر یك پرسپكتیو صحیح تصویر سه بعدى ظاهر (آنچه ما مى بینیم) یك جسم آنطور كه در حقیقت وجود دارد مى باشد و تنها تصویرى است كه چشم انسان آن را به عنوان واقعیت قبول مى كند و احساسات انسانى مى تواند بر آن قضاوت نماید. تصاویر زیر نمونه هایی از چشم اندازهای مختلفی است که بر اساس تکنیک پرسپکتیو مونتاژ شده اند.

سوال هایی که باید درمراسم خواستگاری پرسیدهشود , چه سوال هایی را نباید در مصاحبه شغلی پرسید , سوال هایی که در خواستگاری باید پرسیده شود


ویدیو : عکس هایی که حقیقت را زیر سوال می برد!