عکس: مسلمان و شادی گل جنجالی : گویا کمیته انضباطی پیش از این به مسلمان پیشنهاد ...


گویا کمیته انضباطی پیش از این به مسلمان پیشنهاد داده بود شادی دیگری را پس از گلزنی ارائه کند چون به هر حال دراز کردن گوش در ایران تعابیر خاص خودش را دارد. سایت گل: همین شادی  گل محسن مسلمان بود که هواداران تراکتور را حسابی خشمگین کرد. در بازی ذوب آهن و تراکتور،بازیکن وقت ذوبی ها پس از اینکه دروازه میزبان را باز کرد دو دستش را کنار گوش هایش گذاشت و شروع به دویدن کرد. اما تبریزی ها عقیده داشتند محسن مسلمان شیطنت کرده  و با این حرکت قصد رساندن پیام خاصی را داشته است. با این وجود مسلمان قسم خورد که هیچ منظوری را نداشته و این حرکت را فی البدهه انجام داده است.

 عکس جنجالی رحمتی , محسن مسلمان , شادی

اما بازیکن جدید پرسپولیس که اولین گلش را با پیراهن این تیم در کرمان به ثمر رساند مجددا همان شادی جنجال آفرین را تکرار کرد.البته مشخص نیست او می خواهد با این حرکت گوش هایش را همانند خرگوش نشان دهد و یا اینکه با گرفتن گوشش بگوید صدایی از ورزشگاه نمی شود!

 شش گل پرسپولیس،شوی پرویز مظلومی و چهاری که او به هواداران قرمز نشان داد و خیلی از مسائل حاشیه ای دیگر به وجود امد تا دیگر کسی حواسش به مسلمان نباشد.

گویا کمیته انضباطی پیش از این به مسلمان پیشنهاد داده بود شادی دیگری را پس از گلزنی ارائه کند چون به هر حال دراز کردن گوش در ایران تعابیر خاص خودش را دارد.


ویدیو : عکس: مسلمان و شادی گل جنجالی