عکس/ ساخت استادیوم فوق‌مدرن اروپایی در مشهد : بالاخره قرار است استادیومی آبرومند ...



استادیوم امام رضا مشهد , استادیوم مشهد , استادیوم های مشهد

بالاخره قرار است استادیومی آبرومند در ایران با مدیریت آستان قدس رضوی ساخته شود.

پس از این که تنها ورزشگاه استاندارد کشور رو به نابودی است، آستان قدس رضوی تصمیم به ساخت ورزشگاهی شیک و مجهز گرفته است. چند ماهی از اتمام پروژه استادیوم بیست‌وهفت هزار نفری خوزستان گذشت که حالا مشهدی‌ها روس دست‌شان آمدند.

 

استادیوم های ورزشی مشهد , استادیوم امام رضا ع مشهد , استادیوم امام رضای مشهد

 
این مجموعه مدرن‌ترین و مجهزترین ورزشگاه ایران است که طی چند ماه آتی از آن بهره‌بردای می‌شود. مسئولان استان خراسان مدعی شدند که قرار است دیدار تیم ملی در مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان و گوام که در روزهای بیست‌ویکم و بیست‌وششم آبان ماه برگزار شود، با افتتاح این مجموعه همراه باشد. استادیوم امام رضا سی‌هزارنفری است.

 

استادیوم امام رضا در مشهد , وزشگاه مدرن مشهد , آموزش ساخت لوستر مدرن

 

از نکات بارز این مجموعه، سقف مدرن آن می‌باشد که چیزی بالغ بر چهل میلیارد تومان هزینه در بر داشته است. سقف ورزشگاه توسط شرکتی فرانسوی ساخته شده است. این شرکت، سقف ورزشگاه المپیک لندن و چند ورزشگاه برزیل در جام جهانی 2014 را هم اجرا کرده است. سایر بخش‌های این استادیوم هم چهل میلیارد  خرج به همراه داشته است. صندلی‌های ورزشگاه توسط یک شرکت اسپانیایی نصب شده است. این شرکت با ورزشگاه رئال مادرید هم قرارداد دارد. چمن طبیعی و پیست تارتان این مجموعه را یک شرکت آلمانی طراحی کرده است.

 

تور مشهد , ساخت تیزر تبلیغاتی , ساخت وبلاگ

 
چهارده سالن مجهز، در زیر سکوی‌های ورزشگاه، ساخته شده است. یک کلینیک شبانه روزی و دائمی در مجموعه وجود خواهد دارد و دو سالن بدنسازی مجهز نیز مختص بانوان و آقایان تجهیز شده است. همچنین این استادیوم درجه A آسیا را داراست. پیش از این فقط مجموعه آزادی در ایران دارای درجه A بوده است. پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 5 هزار خودرو، در شش طبقه در حال آماده‌سازی است. چمن این استادیوم توسط شرکتی نصب شده که چمن ورزشگاه‌هایی چون آنفیلد، امارات، اولدترافورد، سن سیرو و آلیانز را برعهده داشته است.

اخبار ورزشی  - جام نیوز

 


ویدیو : عکس/ ساخت استادیوم فوق‌مدرن اروپایی در مشهد