عکس: تصادف شدید 4 خودرو در بزرگراه حكیم : برخورد شدید سه دستگاه خودرو سواری ...


برخورد شدید سه دستگاه خودرو سواری و یك دستگاه كامیونت با یکدیگر در بزرگراه حکیم مصدومیت نه شهروند را در پی داشت. پایگاه خبری 125: برخورد شدید سه دستگاه خودرو سواری و یك دستگاه كامیونت با یکدیگر در بزرگراه حکیم مصدومیت نه شهروند را در پی داشت.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ساعت 15:08 دقیقه روز گذشته با دریافت خبر این حادثه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 102 را به محل حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه حكیم، بعد از بلوار اشرفی اصفهانی اعزام كرد.

محمد دیبا، رئیس ایستگاه 102 در این باره گفت: در محل حادثه سه دستگاه خودرو سواری و یك دستگاه كامیونت به شدت با یکدیگر برخورد كرده بودند كه در پی آن یكی از خودروهای سواری و كامیونت در بزرگراه واژگون شده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه نه نفر از سرنشینان خودروهای سواری نیز از ناحیه دست و صورت دچار مصدومیت شده بود كه همگی برای درمان و اعزام به مراکز درمانی به امدادگران اورژانس سپرده شدند.

دیبا خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر و قطع سیستم برق خودرو ها با بكارگیری تجهیزات نجات از نشت بنزین یكی از خودرو های سواری جلوگیری كردند و با حضور جرثقیل در محل خودرو سواری كامیونت واژگون شده را به كنار امن بزرگراه انتقال دادند.

تصادف شدید , افت قیمت خودرو در تصادف , هر نوع ترومای فیزیکی همچون جراحی، تصادف یا بیماری شدید همچون آنفلون d8

مراحل کار بعد از تصادف خودرو , در تصادف جرحی خودرو غیر مقصر ترخیص , نحوه دریافت افت قیمت خودرو در تصادف

تصادف شدید در کربلا , کارشناسی تصادف خودرو , تصادف عجیب خودرو با خانه

امار تصادف بر اساس مدل خودرو , تصادف خودرو خیابان دماوند , لحظه تصادف روح سرگردان با چند خودرو تصاویر

تصادف شدید پراید با کامیون , تصادف شدید اتوبوس با کامیون در آزادراه کرج قزوین , تصادف زنجیره ای در تهران 4 خودرو سواری با 2 کامیون

لحظه تصادف روح سرگردان با چند خودرو , تصادف شدید بنز لوکس دیشب در تهران , تصادف خودرو لکسوس با دیوار منزل مسکونی در نیاوران تصویر


ویدیو : عکس: تصادف شدید 4 خودرو در بزرگراه حكیم