عکس استیون جرارد با دخترش : به نظر می رسد استیون جرارد تمام تمرکز خود را برای ...



استیون جرارد , استیون هاوکینگ , استیون سیگال

به نظر می رسد استیون جرارد تمام تمرکز خود را برای بازی های باقی مانده اش در لیورپول گذاشته است، البته در کنار این عکس گرفتن با دو دخترش لورا و سوفا و گذاشتن این عکس ها در شبکه های اجتماعی را از یاد نبرده است.

"استیون جرارد"(Steven Gerrard) آخر هفته پرکاری داشته است، با این حال با عکس گرفتن با دخترهایش سعی کرده حال و هوایش عوض شود. اما آخرین بازی او یکشنبه در ورزشگاه آنفیلد در مقابل کریستال پالاس برگزار شد.

 

استیون اسپیلبرگ , جرارد پیکه , جرارد

 

استیون کینگ , آزاده نامداری و دخترش , شبنم قلی خانی و دخترش

 
پس از پایان این فصل، بازیکن 34 ساله انگلیسی به آمریکا می رود تا به مدت 18 ماه برای تیم گالکسی لس آنجلس در چهارچوب لیگ فوتبال آمریکا بازی کند. وی درباره ایام باقی مانده می گوید: «فکر می کنم در حال حاضر من در موقعیتی هستم که دو بازی دیگر باقی مانده است، من نمی خواهم خیلی فکر کنم. همه درباره آن حرف می زنند اما من فقط می خواهم روی این دو بازی باقی مانده فکر کنم».

وی ادامه داد: «پس از پایان این دو بازی زمان زیادی برای بیان احساسات هست. من واقعاً نمی خواهم بشنوم که هواداران احساساتی شده اند». هافبک اسطوره ای لیورپول که 17 سال برای این تیم بازی کرده اصرار دارد که رفتن او از این تیم به معنای شکست نیست.

اخبار ورزشی - سیمرغ

 


ویدیو : عکس استیون جرارد با دخترش