عکس: آتش سوزی در خیابان فردوسی : آتش سوزی گسترده در انبار لوازم برقی در خیابان ...


آتش سوزی گسترده در انبار لوازم برقی در خیابان لاله زار با تلاش نفسگیر آتش نشانان در 6 ساعت عملیات مهار و خاموش شد. پایگاه خبری 125: آتش سوزی گسترده در انبار لوازم برقی در خیابان لاله زار با تلاش نفسگیر آتش نشانان در 6 ساعت عملیات مهار و خاموش شد.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود غلیظ از شیروانی یک انبار لوازم برقی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 1:20دقیقه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های 1، 18، 67، 2 و 46 را به همراه گروه امداد و نجات 1 و 14 و گروه هزمت و تجهیزات، تشک نجات، دو دستگاه خاور حاوی دستگاه های تنفسی را به محل حادثه در خیابان فردوسی، کوچه باربد اعزام کرد.

مرتضی قاسم اصفهانی مدیر منطقه 5 عملیات در این باره اظهار داشت:با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد از قسمت شیروانی یک انبار لوازم برقی و لوازم ارایشی و بهداشتی به مساحت حدود 600 متر مربع در سه طبقه کاملا شعله ور شده و دود زیادی ازمسافت دور قابل مشاهده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه پس از بررسی های اولیه معلوم شد طبقه دوم به علت وجود کالاهای زیاد و انباشته کردن تعداد زیادی مواد قابل اشتعال اعم از مقوا و کارتن کاملا شعله بود که به نیمی از طبقه اول نیز سرایت کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به سه گروه حریق، نجات و پشتیبانی تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از دستگاه های برش، قفل های انبار را باز کرده و از چهار جهت وارد محوطه آتش سوزی شدند و گروه دوم نیز با استفاده از نردبان های دستی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با استفاده لوله های آبدهی و تجهیزات خاموش کننده شعله های سرکش آتش را در زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.

اصفهانی خاطرنشان کرد:با توجه به حجم بالای اجناس انبار شده آتش نشانان با تلاش 9 ساعته خود توانستند این آتش سوزی بزرگ را مهار کرده و از سرایت آن به انبارهای مجاور جلوگیری کردند.
مدیر منطقه 5 عملیات تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیب جانی نرسید و علت این حادثه نیز توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است.

آتش سوزی خیابان سرچشمه , کافه صبحانه در خیابان فردوسی , آتش سوزی و انفجار در خیابان پیروزی

آتش سوزی در خیابان , فردوسی , عادل فردوسی پور

آتش سوزی , شاهنامه فردوسی , خیابان شریعتی

چربی سوزی , خیابان ولیعصر , فردوسی پور

آرامگاه فردوسی , خیابان , خیابان فرشته

خیابان مطهری , بابک فردوسی , هتل فردوسی تهران

خیابان دماوند , زندگی نامه فردوسی , میدان فردوسی

خیابان جمهوری , آرش فردوسی , خیابان ایران

مرجان فردوسی پور , ابوالقاسم فردوسی , خیابان اشراقی

خیابان ظفر , خیابان حافظ , خیابان پیروزی

زندگینامه فردوسی , آتش سوزی پتروشیمی , خیابان گاندی

آتش سوزی برج سلمان , خیابان جهان آرا , آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر

روز بزرگداشت فردوسی , اشعار فردوسی , خیابان ولیعصر تهران

عادل فردوسی پور و همسرش , سوزی , خیابان ایتالیا

خیابان منوچهری , مقبره فردوسی , خیابان مفتح


ویدیو : عکس: آتش سوزی در خیابان فردوسی