عکسهای «رشید» در سریال سروش صحت : اخبار فرهنگی و هنری - عکسهای «رشید» در سریال ...



عکسهای پشت صحنه سریال برادر , عکسهای بازیگران سریال چکاوک , عکسهای جدید از پشت صحنه سریال برادر

اخبار فرهنگی و هنری - عکسهای «رشید» در سریال سروش صحت

ابتدا کمی از حضور در این سریال نگران بودم. به واسطه اینکه مردم من را بیشتر به خاطر رشید می‌شناسند.

 قدرت‌الله ایزدی که با نام «رشید» شناخته می‌شود، در سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت، نقش جدیدی به نام «دایی جلیلیان» دارد. او درباره علت حضورش در این سریال گفت: اواخر سال 92 بود که آقای سروش صحت با من تماس گرفتند و پیشنهاد بازی در این سریال را با من مطرح کردند. من نیز آن زمان مشغول ایفای نقش در کار تازه‌ای به نام «رشید حرفه‌ای» بودم تا اینکه بعد از اتمام آن پروژه، اردیبهشت‌ماه به تهران آمدم و مقابل دوربین قرار گرفتم.

 

عکسهای سریال ازبوسه تاعشق , عکسهای سریال چرخ و فلک , عکسهای سریال نفس شیرین

 

 او افزود: ابتدا کمی از حضور در این سریال نگران بودم. به واسطه اینکه مردم من را بیشتر به خاطر کاراکتر رشید می‌شناسند؛‌ضمن اینکه نقش دایی جلیلیان بار طنز زیادی نداشت و این انتخاب را کمی برایم سخت‌تر می‌کرد. اما آقای صحت به من اطمینان دادند که این نقش دیده می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد و قلم و تجربه ایشان به قدری خوب است که می‌توان به‌راحتی نظرشان و نگاهشان را پذیرفت.

 

سروش جمشیدی سریال عاروس , عکسهای سریال پریا , عکسهای گلاره عباسی در سریال برادر

 

تجربه همکاری با این عزیز و سایر بازیگران برای من بسیار دلنشین بود. اما از گروه نویسندگان خواستم تا نقش من کوتاه باشد. زیرا متن هم به‌روز نوشته می‌شد. به این دلیل که می خواستم ابتدا بازخورد مخاطبان را نسبت به حضورم در نقش دیگری دریافت کنم و بعد اگر آنها نسبت به این موضوع استقبال نشان دادند، در نقش‌های دیگر هم به ایفای نقش بپردازم.
سریال «شمعدونی» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و کارگردانی سروش صحت برای پخش در زمستان سال جاری آماده می‌شود. این سریال دارای 50 قسمت 40 دقیقه‌ای است.
اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا


ویدیو : عکسهای «رشید» در سریال سروش صحت