عکسهای آنجلینا جولی و فرزندانش در سفر استرالیا : در حالیکه "برد پیت" برای اتمام ...



در حالیکه "برد پیت" برای اتمام فیلمبرداری فیلم جدیدش در کانادا حضور دارد. آنجلینا جولی به همراه 6 فرزندش در استرالیاست. ستاره 38 ساله هالیوودی برای پروژه سینمایی اش در شهر سیدنی حضور دارد و بچه ها را برای گردش به موزه آکواریوم این شهر برد.

 

آنجلینا جولی و فرزندانش , آنجلینا جولی فرزندانش , جدیدترین عکسهای آنجلینا جولی و برد پیت

 

شنیده ها نشان میدهد رفتار مودبانه این بچه ها نشان از تربیت درست آنها داشته است. آنها به فرمان مادر خود کارتهای هدیه ای که در فروشگاه به آنها داده شد خیلی مودبانه رد کردند. این خانواده خوشبخت در حالی شکار عکاسان استرالیایی شدند که عروسک "نمو" شخصیت فانتزی ماهی گمشده با همین نام که در استرالیا به دنبال پدر خود میگردد در دست داشتند.


انجلینا جولی برای اینکه بهتر کنترل بچه ها را در دست داشته باشد تنها 5 تا از فرزندانش را به استرالیا برد. گفته میشود سفر آنجلینا جولی به استرالیا به خاطر فیلمبرداری پروژه جدیدی است که وی در آن حضور دارد.ابتدا شنیده میشد  که آنجلینا جولی قرار است فیلمی در هاوایی بسازد اما به نظر میرسد بعد از سفر 24 ساعته اش به مکان فیلمبرداری این دومین فیلمی است  که آنجلینا جولی به عنوان کارگردان آن را میسازد.


آنجلینا جولی به دلیل فعالیتهای بشر دوستانه اش جایزه صلح اسکار را دریافت کرده است و قرار است به زودی در ماه نوامبر جایزه صلح موسسه آکادمی  علوم و هنرهای تصاویر متحرک به وی اهدا شود.

 

khabis آنجلینا جولی و همسرش برد پیت و فرزندانش بیوگرافی آنجلینا جولی , عکسهای آنجلینا جولی و بچه هایش , آنجلینا جولی

 

برد پیت و آنجلینا جولی , آنجلینا جولی و برد پیت , بیوگرافی آنجلینا جولی

 

طلاق برد پیت و آنجلینا جولی , طلاق آنجلینا جولی , جدایی برد پیت و آنجلینا جولی

منبع:پرداد

 


ویدیو : عکسهای آنجلینا جولی و فرزندانش در سفر استرالیا