عنایتی خبرچین استقلال را تهدید کرد : مهاجم کهنه کار استقلال گفت: «دست از این ...


مهاجم کهنه کار استقلال گفت: «دست از این کارشان بکشند. خوب است حرف های خانواده شان به بیرون برود؟» جام نیوز: رضا عنایتی درباره اعتراضات هواداران در بازی استقلال مقابل ذوب آهن که در برنامه 90 به تصویر کشیده شد و یکی از هواداران هم از او انتقاد کرد، گفت: «انتقاد داریم تا آن انتقاد. طرفدار به استادیوم می آید تا پیروزی تیمش را ببیند. وقتی یک تیم بزرگ نتیجه نگرفته و دوربین برنامه 90 به سمت هوادارانش می رود طبیعی است هوادار صحبت کند. چهره فردی که از من انتقاد می کرد داد می زد احساساتی شده است. البته این نظر شخصی اوست و برایش احترام قائل هستم. من در 7 بازی سه گل برای استقلال زدم. پیش از اینکه به استقلال بیایم هم این روزها را پیش بینی کرده بودم.»
 
عنایتی که پیش از این گفته بود نمی داند چرا استقلال نمی تواند برتری اش را حفظ کند، در این خصوص اظهار داشت: «واقعا این موضوع به مهم ترین دغدغه این روزهای من بدل شده است. در سال 82 که به استقلال آمدم تا چند سال بهترین خط حمله را داشتیم و گل های زیادی می زدیم. فکر می کنم امسال بین بازیکنان استرس وجود دارد.»
 
افشارزاده گفته که قلعه نویی در فصل آینده هم در استقلال می ماند ولی گویا این اظهارنظر بیشتر یک نمایش برای رفع حواشی تا پایان فصل است، مهاجم استقلال در این باره تصریح کرد: «افشارزاده حرف خوبی زده است. این جمله نشان می دهد او مدیر با تجربه ای است. اینکه این بحث نمایشی است یا نه دیگر کارهای مدیریتی است و من به آن ورود نمی کنم. من رضا عنایتی هستم نه بهرام افشارزاده و بهتر است مدیران درباره سیاست های باشگاه تصمیم بگیرند.»
 
وی در خصوص نام هایی که به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال مطرح می شود هم تاکید کرد: «مطمئن هستم یک بازی را ببریم هیچ یک از این حرف ها به وجود نمی آید اما اگر نتیجه نگیریم کلی کاندیدا برای نیمکت استقلال ردیف می شوند و این هم طبیعی است. امیدوارم در بازی های باقیمانده جبران مافات کنیم.»
 
عنایتی از اینکه حرف های خصوصی بازیکنان در رختکن در طی هفته های اخیر بیرون آمده، گله کرد: «امیدوارم فرد یا افرادی که این کار را انجام می دهند دست از این کارشان بکشند. خوب است حرف های خانواده شان به بیرون برود؟ اگر خوب است که به این رویه ادامه بدهند.»
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا به فردی در این باره مظنون نیست، گفت: «نه، من به کسی مشکوک نیستم. درست نیست کسی را متهم کنم که اخبار تیم را بیرون می برد.»
 
مهاجم استقلال درباره بازگشت برانکو به ایران و اینکه در زمان حضور این مربی در تیم ملی میان برانکو و او درگیری وجود داشت، گفت: «قبل از هر چیز حضور دوباره برانکو را تبریک می گویم. او الان مربی تیم رقیب است اما به طور حتم هر جا او را ببینم حضورش در ایران را تبریک می گویم.»
 
عنایتی در خصوص مصاحبه ای که پس از جام جهانی 2006 انجام داد و به شدت علیه برانکو موضع گرفت، عنوان کرد: «در آن مقطع من جوانی کردم و کمی احساسی شدم. به هر حال بازی در جام جهانی بود و علاقه داشتم برای تیم کشورم به میدان بروم اما این فرصت از من گرفته شد. با این وجود از برانکو عذرخواهی می کنم.»


ویدیو : عنایتی خبرچین استقلال را تهدید کرد