عملیات دک کردن کپک! : کتاب، ماجرایی از درون ذهن یک بچه است؛ بچه‌ای که می‌خواهد ...


کتاب، ماجرایی از درون ذهن یک بچه است؛ بچه‌ای که می‌خواهد شرِ برادرش را سرِ خودش و خانواده کم کند که البته در این راه از فن‌آوری‌های روز هم استفاده می‌کند تا با یک عملیات پلیسی و ماجراجویانه، این کار را انجام دهد. کتاب، ماجرایی از درون ذهن یک بچه است؛ بچه‌ای که می‌خواهد شرِ برادرش را سرِ خودش و خانواده کم کند که البته در این راه از فن‌آوری‌های روز هم استفاده می‌کند تا با یک عملیات پلیسی و ماجراجویانه، این کار را انجام دهد.

کتاب «عملیات دک کردن کپک» نوشته باربارا پارک را نشر ماهی با ترجمه‌ نازنین دیهیمی در 80 صفحه با قیمت 2 هزار تومان روانه بازار نشر کرد.
 
در یادداشت پشت جلد رمان می خوانیم: «اختلاف بین بچه‌های یک خانواده، قدمتی به قدمت خودِ انسان دارد. از همان اولین خانواده‌ بشر که روی زمین پا گذاشته، برادرها به جان هم افتاده‌اند و اولین تراژدی کره‌ زمین را بدست انسان‌ها شکل داده‌اند. حالا هم در قرن جدید، ماجرا چندان تفاوتی ندارد. «عملیات دک کردن کپک»، ماجرایی جذاب از درون ذهن یک بچه است.

 بچه‌ای که می‌خواهد شرِ برادرش را سرِ خودش و خانواده کم کند. او از فن‌آوری‌های روز (آگهی در روزنامه، رایانه و نامه‌نگاری) استفاده می‌کند تا با یک عملیات پلیسی و ماجراجویانه، شرِ برادرش را کم کند اما...
 

 


ویدیو : عملیات دک کردن کپک!