عمران زاده را دوست دارم ولی باید وزن خودش را پایین بیاورد / حضور مجیدی در ورزشگاه نباید عجیب باشد :



برای اینکه یخچال سردتر شود درجه باید پایین باشد یا بالا , دوست دارم , حنیف عمران زاده

مدافع دهه 70 تیم استقلال و تیم ملی فوتبال گفت: «با توجه به شرایط آبی‌پوشان این تیم محکوم بود که سه امتیاز بازی را به دست بیاورد چون بدون شک رقبا استقلال را رها نمی‌کنند.»

به گزارش فارس، سهراب‌ بختیاری‌زاده با اشاره به سبک بازی استقلال مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: «استقلال نسبت به بازی با نفت و استقلال اهواز از لحاظ فنی بهتر ظاهر شد ولی باید قبول کنیم که این تیم ضعف‌های فنی زیادی دارد به خصوص در بحث دفاع و کار دفاعی تیمی.»

وی تاکید کرد: «البته با توجه به شرایط آبی‌پوشان این تیم محکوم بود که سه امتیاز بازی را به دست بیاورد چون بدون شک رقبا استقلال را رها نمی‌کنند و به همین دلیل استقلال دست به هر کاری زد که بازی را از آن خود کند.»

مدافع دهه هفتاد تیم استقلال تاکید کرد: «البته نباید از بازی خوب گسترش فولاد غافل بود زیرا تیمی که روی زمین فوتبال بازی می‌کند کار را برای هر حریفی سخت خواهد کرد. به نظرم این پیروزی برای استقلال خیلی مهم بود تا حداقل به آرامش برسد و مظلومی بتواند شرایط را بازگرداند.»

بختیاری‌زاده در خصوص وضعیت خط دفاعی استقلال و ساختار مدافعان آبی‌پوش گفت: «فوتبال همیشه ورزشی گروهی است هر چند بازیکنان باید در مصاف‌های تک به تک برنده باشند. در بحث فنی ضعف‌ها نباید به چشم بیاید ولی به نظر من در بازی با گسترش مدافعان استقلال هر کدام‌شان سنگین نشان دادند و اتفاقا در مصاف‌های تک به تک بازنده بودند. آنها حتی در کار گروهی هم بی‌نظم بازی کردند.»

وی افزود: «مگویان و عمران‌زاده در نیم‌فصل اول عملکرد بدی نداشتند و با توجه به هماهنگی آنها با رحمتی ضعف‌های تیمی به چشم نیامد. من عمران‌زاده را دوست دارم و می‌دانم که او فوتبال را دوست دارد ولی قبلا هم گفته‌ام که او باید چابکی خودش را حفظ کند. عمران‌زاده باید وزن خودش را پایین بیاورد و بیشتر تمرین کند تا به سرعت عمل خوبی برسد.»

بختیاری‌زاده در خصوص فرهاد مجیدی در ورزشگاه و تاثیرات او در مسابقه نیز، گفت: «فرهاد پیشکسوت استقلال و قابل احترام است. من هم قبول دارم که اگر پیشکسوتان بتوانند به استادیوم بروند کار بسیار خوبی صورت گرفته است. حتی پیشکسوتان باید انتقادهای سازنده داشته باشند. مجیدی هم سرمایه استقلال است و حضور او تاثیرگذار بود اما حضور یک پیشکسوت در استادیوم نباید چیز عجیبی به حساب بیاید. باشگاه باید در برخورد با پیشکسوتان همه چیز را لحاظ کند و علاوه بر احترام گذاشتن به آنها از تجربیاتشان استفاده کنند.»

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : عمران زاده را دوست دارم ولی باید وزن خودش را پایین بیاورد / حضور مجیدی در ورزشگاه نباید عجیب باشد