علی‌آبادی: علاقمندم در ورزش بمانم : رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید او هم ورزش ...


رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید او هم ورزش را دوست دارد و علاقمند است بماند. خبرگزاری فارس: محمد علی‌آبادی درباره اولین نشست سرپرست وزارت ورزش با رؤسای فدراسیون‌ها گفت: نشستی که برگزار شد ارزشمند بود. رؤسا دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و صالحی نیز با رویکردی فرهنگی و دیدی باز و همچنین با یک تدبیر فرهنگی صحبت‌هایش را مطرح کرد. در باب آشنایی کار شیرین و پسندیده‌ای بود.

وی ادامه داد: صالحی با جمع کردن مجموعه ورزش ارتباطات انسانی را در این جامعه گسترش داد و در صحبت‌هایش گفته است که صاف و صادقانه آنچه را که از نظر مالی و اعتباری مطرح است، با جامعه ورزش به صورت شفاف در میان می‌گذارد. من هم درخواستم از همه جامعه ورزش این است که به صالحی که منتخب دولت است کمک کنیم تا با بالاترین رای را در مجلس کسب کند. انتخاب صالحی انتخاب وزیر،‌ معاون یا یک رئیس فدراسیون نیست بلکه این موضوع مربوط به کل جامعه ورزش و جوانان است.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم‌تان را برای ثبت‌نام در ریاست انتخابات کمیته ملی المپیک گرفته‌اید، تصریح کرد: من 8 سال در ورزش بودم و 2 سال هم به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار کردم. علاقمند هستم در ورزش بمانم. چرا که آن را دوست دارم اما موضوع کمیته به دولت و حکومت برمی‌گردد. اگر بپسندند و بپذیرند کمک می‌کنم. ما نباید در این سطحی که ورزش  وجود دارد قناعت کنیم.

علی‌آبادی در پایان درباره اینکه هاشمی‌طبا تمایل دارد به کمیته بیاید، تصریح کرد: هاشمی‌طبا کار کرده و فرد باتجربه‌ای است. امیدوارم موفق باشد.


ویدیو : علی‌آبادی: علاقمندم در ورزش بمانم