علاقه مفرط زنان به تغییر تصویر پروفایل فیس‌بوک : نتایج تحقیق بر روی بیش از ...


نتایج تحقیق بر روی بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فیس‌بوک بیانگر آن است که کاربران زن این شبکه اجتماعی علاقه بیشتری به تغییر عکس پروفایل خود داشته و بیشتر از کاربران مرد آن را تغییر می‌دهند. نتایج تحقیق بر روی بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فیس‌بوک بیانگر آن است که کاربران زن این شبکه اجتماعی علاقه بیشتری به تغییر عکس پروفایل خود داشته و بیشتر از کاربران مرد آن را تغییر می‌دهند.
در این تحقیق که از سوی وب‌سایت پیکسیبل (سازنده برنامه‌های جستجوی عکس تحت وب و همچنین برای آی‌پد، آیفون) انجام شده پروفایل بیش از ۵۰۰ هزار کاربر فیس‌بوک تحت بررسی قرار گرفته است.

تصویر پروفایل , تغییر اندازه تصویر شاخص , تغییر عکس پروفایل در تلگرام

در نتایج این تحقیق آمده است که کلا ۱۰ درصد از کل تصاویر موجود در فیس‌بوک به تصاویر پروفایل افراد تعلق دارد و به طور متوسط هر کاربر فیس‌بوک ۲۶ عکس پروفایل آپلود کرده است. انتظار می‌رود در تابستان امسال تصاویر موجود در فیس‌بوک مرز ۱۰۰ میلیارد عکس را پشت سر بگذارد.

الت مورد علاقه ی زنان , اندام مورد علاقه زنان , تغییر پروفایل

در این نتایج همچنین آورده شده است که زنان علاقه بیشتری به آپلود تصاویر و تغییر تصویر پروفایل نسبت به مردان دارند و خانم‌ها به طور متوسط هر دو هفته یکبار تصویر پروفایل خود را تغییر می‌دهند و این درحالیست که این آمار در آقایان به طور متوسط به هر ۳ هفته یکبار می‌رسد.

بنا بر این گزارش تعداد تصاویر پروفایل آپلود شده در فیس‌بوک نسبت به سال ۲۰۰۶ رشدی سه برابری را نشان می‌دهد و تصاویر پروفایل در این شبکه اجتماعی به طور متوسط ۳ لایک و ۲ کامنت را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع : Farnet.ir


ویدیو : علاقه مفرط زنان به تغییر تصویر پروفایل فیس‌بوک