علاقمندی ونگر به هدایت رئال مادرید : رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید ...


رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید اعلام کرده، آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در مقطعی علاقمند بوده هدایت مادریدی ها را برعهده بگیرد. کاپ: ونگر از سال 1996، هدایت توپچی های لندن را برعهده دارد، اما در این مدت بارها به مربی گری در سانتیاگوبرنابئو لینک داده شده است: تصور می کنم هر بازیکن با مربی ای ، در مقطعی از دوران ورزشی اش علاقمند باشد به باشگاه های بزرگی همچون رئال مادرید بپیوندد؛ به خصوص زمانیکه شما 15 سال یا حتی بیشتر، در یک یک باشگاه انگلیسی کار کرده باشید.

در مشاغل دیگر هم این وضعیت وجود دارد و هرکسی به دنبال تغییر است. به نظرم داشتن یک مربی با برنامه ای بلند مدت، اتفاق خوبی می تواند باشد. ونگر با من درباره رئال مادرید صحبت می کرد و در آن زمان، علاقه زیادی به این تیم و اتفاقاتی که پیرامون این باشگاه رخ می داد، داشت. به خاطر دارم یک بار به من گفت: قصد داری دوباره به هالیوود برگردی یا می خواهی یک تیم فوتبال بسازی؟ منظور او این بود آیا به دنبال ستاره های کهکشانی هستی یا می خواهی یک تیم فوتبال عالی بسازی؟

این چیزی است که شما در تیم های انگلیسی می بینید؛ مربی تیم می تواند مدتهای طولانی در یک تیم کارش را ادامه بدهد؛ در آرسنال و منچستر یونایتد با الکس فرگوسن این اتفاق افتاد. اما، این کار در اینجا غیر ممکن است.


ویدیو : علاقمندی ونگر به هدایت رئال مادرید