عطرهای تابستانی مردانه : دو مشخصه در آقایان خوش تیپ، آنها را از بقیه متمایز ...


دو مشخصه در آقایان خوش تیپ، آنها را از بقیه متمایز می‌كند؛ یكی پوشیدن كفش‌های شیك و تمیز و دیگری رایحه عطری كه پیش از خودشان وارد می‌شود و ورودشان را خبر می‌دهد.
مجله زندگی ایده آل:دو مشخصه در آقایان خوش تیپ، آنها را از بقیه متمایز می‌كند؛ یكی پوشیدن كفش‌های شیك و تمیز و دیگری رایحه عطری كه پیش از خودشان وارد می‌شود و ورودشان را خبر می‌دهد. این آقایان خودشان را موظف می‌دانند كه عطرشان را همراه با فصول عوض كنند و اغلب عطری تازه و به روز داشته باشند كه كنجكاوی بقیه را برانگیزد. آقایان خوش‌پوشی كه درباره آنها صحبت می‌كنیم، این روزها دغدغه خرید عطر تابستانی خود را دارند و به همین دلیل ما جدیدترین‌ها را برای آنها جمع كردیم.

 SEDUCE - DE CRIGNIS

لباس تابستانی مردانه , کفش تابستانی مردانه , ست های تابستانی مردانه

شركت آلمانی «دگرینگز» این عطر را برای خانم‌های خاص‌پسند وارد بازار كرد؛ با بویی ماندگار و متفاوت برای بانوان شیك، مناسب روز و شب و تمام فصول با عصاره گل‌های معطر یاس، زنبق، سوسن، رز، توت، هلو و عصاره ماندگار چوب، وانیل و نعناع هندی. با این عطر، شما حس خاص بودن را تجربه می‌كنید. رایحه هیجان‌انگیزی كه هیچ‌كس نمی‌تواند در برابر آن مقاومت كند.


TOM FORD NOIR  EXTREME

شركت طراحی «تام فورد» كه با نام خودش فعالیت می‌كند، خط تولید عطرهای مردانه‌اش را چند وقت پیش به راه انداخت تا رقیبی سرسخت برای عطرهای لوكس كرید باشد. جدیدترین عطر مردانه این برند به نام «نویر ایكستریم» در روزهای بهاری به بازار آمد تا رایحه تابستان 2015 را عوض كند. تام فورد، عطر نویر را برای اولین بار در سال 2012 تولید كرد كه با استقبال خوبی روبه‌رو شد و با وجود قیمت بالاتری كه نسبت به عطرهای مرسوم دارد، ركورد فروش بالایی به دست آورد. نویر ایكستریم، محصول جدید همان خانواده است كه راحیه تازه مركبات و تند ادویه‌ها را با هم دارد.

پیشنهاد لباس مردانه تابستانی , بهترین پیشنهادات لباس مردانه تابستانی , نیم بوت اسپرت مردانه تابستانی

نویر ایكستریم تام فورد مناسب آقایانی است كه هوش خوبی در تولید ست‌های خاص دارند؛ آقایانی كه به خوبی می‌دانند چگونه یك كت بلیزر سورمه‌ای را با شلوار جین و تی‌شرت ست كنند. این مردان به رایحه‌ای قوی احتیاج دارند كه آمدن‌شان را خبر دهد.


CARVEN POUR HOMME

شركت فرانسوی «کارون»، عطر قدیمی خودش را كه رایحه‌ای مناسب برای روزهای گرم سال دارد، بازتولید كرده است. این رایحه بخشی از میراث این برند محسوب می‌شود كه حالا با شكل و شمایلی امروزی، شیشه مشكی و در استیل به بازار عطر مردانه برگشته است. در تولید این عطر از عصاره برگ بنفشه، سدر، چوب صندل در كنار لیمو و گریپ فروت استفاده شده، به همین دلیل در كنار رایحه‌ای گیاهی، بویی خنك و شاداب‌كننده مناسب روزهای تابستانی دارد.

خوشبوترین عطرهای مردانه , بهترین عطرهای مردانه , خوشبوترین عطرهای مردانه 2016

عطر کارون مردانه (كقوه پوقوم)، برای استفاده روزانه آقایانی توصیه می‌شود كه از ست‌های اسپرت برای رفت و آمد روزانه و حضور در محل كار استفاده می‌كنند.


DUNHILL ICON

عطرهای مردانه‌ای كه تا امروز شركت «دانهیل» تولید كرده، اغلب نمونه‌های موفقی بودند كه به دلیل داشتن بوی كلاسیك، تبدیل به نمونه‌ای پرفروش و ماندگار شده‌اند. جدیدترین عطر مردانه دانهیل هم با بهار به بازار آمد؛ عطری با شیشه استیل كه «آیكون» نام دارد. محصول جدید این برند انگلیسی، بویی كلاسیك و مردانه دارد كه در گروه رایحه گیاهان و چوب قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های این عطر ماندگاری بالای آن است.

برترین عطرهای زنان و مردانه , بهترین عطرهای مردانه و زنانه , عطرهای تابستانی

آیكون دانهیل به دلیل بوی تلخ و كلاسیك‌اش مناسب آقایانی است كه در طول روز در موقعیت‌های رسمی حاضر می‌شوند و از انواع كت و شلوار رسمی و نیمه رسمی برای لباس روزانه خود استفاده می‌كنند.


 DE CRIGINES) ACQuA)

برترین عطرهای زنان و مردانه زیر 200 , عطرهای گرم مردانه , عطرهای مردانه

شركت آلمانی دگرینگز عطرآكوا را برای كسانی كه دنبال بوی خاص و مستقل هستند، وارد بازار كرد. این عطر مردانه و زنانه را می‌توانید با خیال راحت به مردان و زنان جوان و میانسال هدیه دهید. رایحه این عطر از تركیب چوب و گیاهان معطر مانند زنبق، گل رز، شكوفه‌های پرتقال  است و تركیب ترنج، لیمو، رایحه وانیل و تنباكو اثر درازمدت و ماندگاری بالایی برای شما به ارمغان می‌آورد.


GENTLEMAN ONLY GIVENCHY

عطر جیوانجی، برای اولین بار در سال 1974 تولید شد و مثل همه عطرهای موفق و پرطرفدار، به تازگی بازتولید شده است. نسخه جدید این عطر كه حالا « فقط آقایان» نام دارد، رایحه چوب و دود دارد و در ساخت آن از عصاره، نارنگی، فلفل، فندق، سدر، مشك و. . . استفاده شده است. رایحه قوی این عطر ماندگاری قابل قبولی در روزهای گرم تابستان دارد.

عطرهای مردانه تلخ , عطرهای تحریک کننده مردانه , خرید عطرهای خوشبو برای مردانه

همان‌طور كه روی جعبه و شیشه این عطر حك شده، برای استفاده روزانه آقایان با تیپ‌های مختلف پیشنهاد می‌شود و در گروه عطرهای پركاربرد جای می‌گیرد؛ از آنهایی كه هر آقایی بهتر است در داشبورد ماشین خود داشته باشد.


EAU DE  CARTIER VETIVER BLEU

عطر «ویتوربلو» كه ترجمه فارسی آن می‌شود خس خس آبی، آخرین عطر از مجموعه خس خس است كه شركت كارتیه، چند سال است نسخه‌های متفاوت آن را روانه بازار عطر می‌كند. در این عطر به جای تركیب فهرست بلندبالایی از رایحه‌ها، از دو عصاره خس‌خس و نعناع استفاده شده است. رایحه قدرتمند و گرم خس‌خس با بوی خنك نعناع تركیب شده و رایحه‌ای ملایم با حس و حال آبی دریا تولید شده است.

نام بهترین عطرهای مردانه , خوشبوترین عطرهای مردانه برندهای معروف دنیا , عطرهای تلخ مردانه

جدیدترین محصول شركت «كارتیه» به مردانی توصیه می‌شود كه در تمام طول روز از یك عطر استفاده می‌كنند وعادت به تغییر عادت خود باتوجه به ساعات روز ندارند.


ویدیو : عطرهای تابستانی مردانه