عضو کمیسیون برنامه و بودجه : دیگر پولی برای پرداخت یارانه ها وجود ندارد :



منبع امنیتی عراقی شواهدی برای هلاکت البغدادی وجود ندارد , برنامه جدید دولت برای دارندگان سهام عدالت پرداخت سود به مشمولان , چرا واکسن ضد بروسلوز تب مالت برای انسان وجود ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه : دیگر پولی برای پرداخت یارانه ها وجود ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با مخالفت بر ادامه روند فعلی پرداخت یارنه نقدی در کشور گفت: تمام کارهای کشور را تعطیل کرده و داریم  پول پرداخت می کنیم.

غلامعلی جعفرزاده  اظهار داشت: در حالی که سال گذشته تنها 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی کشور پرداخت شده است ، ماهیانه نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در کشور یارانه پرداخت می شود.

وی  ادامه روند فعلی پرداخت یارنه ها را غیر منطقی دانست و گفت: ما باید واقعیت ها  را به مردم بگوییم ، مردم باید بدانند که پولی برای پرداخت یارانه ها وجود ندارد و برای  انجام آن تمام کارهای کشور تعطیل شده است.

جعفرزاده تاکید کرد: دولت باید شجاعانه به این موضوع ورود کند و واقعیت ها  را به مردم بگوبد، زمانی که مردم بدانند کشوردر چه فلاکتی بسر می برد قطعا همکاری خواهند کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس با اشاره به این که تنها باید به 3 دهک آخر یارانه نقدی  پرداخت شود گفت: مابقی دهک ها می توانند در قالب تامین اجتماعی خدمات دریافت کنند.

وی افزود:در حال حاضر دهک ها یی هستند که به دریافت یارانه نقدی هیچ گونه احتیاجی ندارند ، اما این پول را دریافت می کنند.

جعفرزاده همچنین در رابطه با افزایش قیمت حامل های انرژی اظهار داشت: ما دیگر نمی توانیم  برای حامل های انرژی یارانه پرداخت کنیم بنابر این با شیبی ملایم باید به سمت واقعی شدن قیمت های سوخت و حامل ها ی انرژی حرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در دولت گذشته  این وضعیت پیش بینی و نسبت به آن اقدامی صورت نگرفت گفت: متاسفانه آقای احمدی نژاد به کار کارشناسی ، مشورتی و خرد جمعی  اعتقادی نداشت./آریا

 


ویدیو : عضو کمیسیون برنامه و بودجه : دیگر پولی برای پرداخت یارانه ها وجود ندارد