عضو سندیکای لوله و پروفیل:برخی واحدهای فعال تنها خط اعتباری انرژی گرفتند :



 

 

فعال سازی پروفیل وب از طریق موبایل , تنها آتشفشان نیمه فعال ایران , ویروس معده می تواند علایم مختلفی داشته باشد برخی کودکان تنها دچار معده درد

 

عضو هیئت مدیره سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل با بیان اینکه اعطای خط اعتباری انرژی تنها بدهی صنعتگران را برای ۶ یا ۷ ماه به تعویق می اندازد، گفت: یارانه صنعت مصداق بال مگس برای سلیمان بردن، است.

محمد ابویی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: برخی واحدهای فعال در صنعت لوله و پروفیل تنها از خط اعتباری انرژی برخوردار شده اند که با توجه به بوروکراسی اداری پیچیده و مبلغ ناچیز این تسهیلات، صنعتگران تمایل زیادی به استفاده از آن ندارند.

وی اعطای خط اعتباری انرژی به بخش صنعت را مصداق "بال مگس برای سلیمان بردن دانست" و گفت: واحدهای استفاده کننده از این تسهیلات نیز پشیمانند به جز یک واحد که آن هم مربوط به گروه امیر منصور آریاست و احتمالاً آنها از دریافت این تسهیلات پشیمان نیستند.

ابویی با بیان اینکه اعطای خط اعتباری انرژی تنها بدهی صنعتگران را برای ۶ یا ۷ ماه به تعویق می اندازد، اظهار داشت: در کشورهای دیگر تسهیلات با بهره ۲ درصد به صنعتگران اعطا می شود در حالی که در ایران هیچ کمکی به تولید کننده نمی شود و با وجود برخی محدودیت های ناشی از روابط بین المللی، با مشکلات داخلی نیز روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت فقط یک دستگاه اطلاعات بگیر است، گفت: این وزارتخانه هیچ اطلاعاتی در اختیار انجمن ها و تشکل های صنعتی قرار نمی دهد در حالی که رشد بخش صنعت نیازمند ایجاد ارتباط دو سویه است.

عضو سندیکای لوله و پروفیل تأکید کرد: اگر وزارت صنعت از قابلیت و اطلاعات تشکل های خصوصی استفاده کند رشد بخش صنعت سریعتر اتفاق می افتد.

به گفته وی ۹۷ واحد زیر مجموعه سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل هستند.... / خبرگزارى فارس

 

 


ویدیو : عضو سندیکای لوله و پروفیل:برخی واحدهای فعال تنها خط اعتباری انرژی گرفتند