«عشق من حامد بهداد» در زندان اوین! :     «عشق من حامد بهداد» در زندان اوین! افشین ...



 

حامد بهداد , زندان اوین , بیوگرافی حامد بهداد

 

«عشق من حامد بهداد» در زندان اوین!


افشین هاشمی كه با همراهی زهیر یاری نمایش «عشق من حامد بهداد» را اجرا می‌كند در اقدامی بی‌سابقه این نمایش را در زندان اوین به صحنه می‌برند.

 

هاشمی به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: قرار است نمایش ما فردا صبح ـ یكشنبه 4 تیرماه ـ در زندان اوین برای تعدادی از زندانیان این زندان اجرا بشود.

او با ابراز خرسندی از اجرای این نمایش در زندان اوین ادامه داد: به نظر من هر جامعه‌ای تا وقتی ارتباط خود را با فرهنگ و فعالیت فرهنگی حفظ می‌كند می‌تواند سلامت و پویایی خود را حفظ كند و ما به عنوان كسانی كه در حوزه فرهنگ كار می‌كنیم چه بهتر كه بتوانیم حوزه مخاطبانمان را گسترش دهیم.

 

این هنرمند تئاتر كه با همكاری اداره فرهنگی زندان اوین نمایشش را در این زندان اجرا می‌كند خاطرنشان كرد:اگر در جامعه ما هستند كسانی كه نمی‌توانند به تئاتر بیایند چه خوب می‌شود كه ما فرهنگ را از آنان دریغ نكنیم و ما به سراغ آنها برویم و اگر می‌شود چنین كاری كرد چرا كه نه.

افشین هاشمی اظهار امیدواری كرد این گونه فعالیتها در همه زندان‌ها و برای تمام زندانیان گسترش پیدا كند.

 

به گزارش ایسنا، «عش من حامد بهداد» كه یكی از آثار محیطی مجموعه تئاتر شهر است،‌با استقبال بسیار خوب تماشاگران روبرو شده به طوری كه تاكنون اجرای آن چند بار تمدید شده است.

در حال حاضر قرار است اجرای این نمایش تا روز 9 تیر ادامه داشته باشد و این احتمال وجود دارد این نمایش بعد از جشنواره تئاتر عروسكی هم به اجرای خود ادامه بدهد.

گفتنی است تماشاگران این نمایش بعد از تماشای این اثر بلیت نیم‌بهای یفلم «آزمایشگاه» نخستین ساخته بلند سینمایی حمید امجد ـ دیگر هنرمند تئاتر ـ را دریافت می‌كنند..../ایسنا


ویدیو : «عشق من حامد بهداد» در زندان اوین!