عزیزمحمدی: آل اشپورت از نایک بهتر است! : بازیکنان معتقد هستند توپ زیر پای آنها ...


بازیکنان معتقد هستند توپ زیر پای آنها گیر می کند و دروازه بان ها هم ادعا می کنند مسیر توپ غیرعادی تغییر می کند. با این حال عزیز محمدی این حرف ها را قبول ندارد. او گفت که شاید باد توپ ها تنظیم نیست که این اتفاق ها می افتد! تماشا: بازیکنان و مربیان اعتراض زیادی به توپ های این فصل لیگ برتر دارند. سازمان لیگ دو سال پیش و در زمان ریاست عزیز محمدی قراردادی با شرکت آل اشپورت امضا کرده. پیش از شروع فصل دوازدهم لیگ برتر از توپ های جدید آل اشپورت رونمایی شد ولی خیلی ها اعتقاد دارند این توپ ها استاندارد نیست.

بازیکنان معتقد هستند توپ زیر پای آنها گیر می کند و دروازه بان ها هم ادعا می کنند مسیر توپ غیرعادی تغییر می کند. با این حال عزیز محمدی این حرف ها را قبول ندارد. او به تماشا گفت که شاید باد توپ ها تنظیم نیست که این اتفاق ها می افتد!

امسال خیلی به توپ های لیگ برتر اعتراض می شود، ظاهرا شما قرارداد این توپ ها را بسته اید.

- این توپ دو سال است که در لیگ برتر استفاده می شود و هیچ مشکلی هم ندارد. جنس توپ های امسال از فوم است و طوری طراحی شده که باد آن کم نمی شود. شاید به دلیل اینکه باد این توپ ها تنظیم نیست این مشکلات به وجود آمده است!

یعنی کیفیت آنها مشکلی ندارد؟

- این توپ ها را فیفا تایید کرده است و حتی در پنج شش آیتم از توپ های پوما، نایک و آدیداس هم بیشتر امتیاز گرفته است.

پس چرا فقط در لیگ دسته دوی فرانسه و هند از این توپ استفاده می شود؟

- خب به هر حال آل اشپورت یک برند جدید است و کم کم می تواند جای خود را در بین برندهای معتبر باز کند.

برای شما این امکان وجودداشت که با برندهای نایک، آدیداس و پوما قرارداد ببندید و این کار را نکردید؟

- با نایک به دلیل یکسری از مشکلات نمی توانیم قرارداد امضا کنیم. این را هم فراموش نکنید که آل اشپورت در هر سال 1000 توپ برای لیگ برتر و 1500 توپ برای لیگ یک به صورت رایگان در اختیار ما قرار می دهد.

به بازیکنان حق می دهید که از کیفیت توپ ها ناراضی باشند؟

- بعضی از بازیکنان می گویند که توپ زیر پای ما گیر می کند. شما تا به حال دیده اید که این اتفاق برای کسی بیفتد؟

ولی دروازه بان ها می گویند که مسیر توپ ها به صورت غیرعادی عوض می شود.

- پس چطور خیلی از دروازه بان ها در لیگ برتر گل نمی خورند؟ این حرف ها دلایل دیگری دارد و درست نیست. اگر کیفیت توپ بد باشد خود شرکت آلمانی آن را بررسی می کند. من باز هم این را می گویم که توپ ها کاملا مورد تایید فیفاست.


ویدیو : عزیزمحمدی: آل اشپورت از نایک بهتر است!