عروس شهرهای ایران گمشده شده است! : عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: رشت زمانی ...


عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: رشت زمانی عروس شهرهای ایران بود اما امروز شهری گمشده است که کسی جای آن را نمی‌داند در کجاست. خبرگزاری فارس: اسماعیل حاجی‌پور ظهر امروز در جمع مدیران شهرداری و اعضای هیئت رئیسه شورای این شهر با بیان اینکه در مدت دو روز از فعالیت شورای شهر رشت تصمیمات خوبی گرفته شد، اظهار کرد: به‌زودی این تصمیمات عملیاتی می‌شود.

وی، به رسوایی ناشی از اتفاق‌های نامطلوب برخی از اعضای دوره سوم شورای شهر رشت اشاره کرد و گفت: به دلیل اتفاق‌هایی که در رشت رخ داده در هر جای دنیا که می‌رفتیم از ما می‌پرسیدند در رشت چه خبر است.

عضو شورای شهر رشت، با بیان اینکه زمانی شهر رشت جزو نخستین‌ها بود، تصریح کرد: نخستین انجمن شهر در سال 1305 در رشت با 20 نفر تشکیل شد و بسیاری از نخستین‌ها متعلق به این شهر بود.

وی، با اشاره به اینکه اکنون رشت از هر نظر جزو آخرین کلانشهر کشور است، افزود: اعضای شورای شهر رشت با تمام وجود خود آماده خدمت هستند.

حاجی‌پور ادامه داد: ما برای حاکمیت به شورا نیامده‌ایم بلکه برای دست به دست یکدیگر دادن و ساختن شهر آمده‌ایم.

وی، رشت را شهر گمشده‌ نامید و خاطرنشان کرد: کسی نمی‌داند در کجا باید رشت را پیدا کند و چشم‌های اشک‌آلود این شهر که زمانی نور امید از آن درخشش داشت اکنون دیگر نوری ندارد.

عضو شورای شهر رشت، با تأکید بر اینکه باید گذشته را فراموش کنیم، یادآور شد: از امروز دست در دست هم دهیم تا رشت که زمانی عروس شهرهای ایران بود را دوباره احیا کنیم و به جایی که استحقاق دارد، برسانیم.

وی، اضافه کرد: می‌توانیم با کمک یکدیگر افتخارات گذشته رشت را احیا کنیم و ما قسم خورده‌ایم آنچه در توان ما باشد برای توسعه شهر گام برداریم.

حاجی‌پور، رشت را دارای عقب‌ماندگی‌های زیادی خواند و متذکر شد: باید یک شهردار برای شهر رشت انتخاب کنیم که در خور آن باشد.

وی از مدیران شهرداری و اعضای شورای رشت خواست تا برای بازگرداندن امنیت روانی شهر رشت تلاش کنند.


ویدیو : عروس شهرهای ایران گمشده شده است!