عذرخواهی یک بازیگر زن از مردم : نیلوفر شهیدی دختر اسفندیار شهیدی از فیلمبرداران ...


نیلوفر شهیدی دختر اسفندیار شهیدی از فیلمبرداران با سابقه سینما و تلویزیون که در سریال ویژه پخش شب‌های قدر شبکه دوسیما با عنوان «بوی باران» ایفاگر یکی از نقش های اصلی بود چندی پیش در گفت‌وگویی با یکی از خبرگزاری‌ها اظهارنظری در مورد ماهواره داشت که حواشی زیادی پیدا کرد. شبکه ایران: نیلوفر شهیدی دختر اسفندیار شهیدی از فیلمبرداران با سابقه سینما و تلویزیون که در سریال ویژه پخش شب‌های قدر شبکه دوسیما با عنوان «بوی باران» ایفاگر یکی از نقش های اصلی بود چندی پیش در گفت‌وگویی با یکی از خبرگزاری‌ها اظهارنظری در مورد ماهواره داشت که حواشی زیادی پیدا کرد.

درگیری شدید دو بازیگر زن مشهور سینما در مقابل دیدگان مردم , اخبار چهره ها بازداشت شاهرخ خان عذرخواهی سفیر آمریکا بازیگر مشهور هندی عکس , عذرخواهی محمدرضا گلزار از مردم بعد از اکران سلام بمبیی

این بازیگر در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود ضمن عذرخواهی از اظهارنظر خود به بانی فیلم گفته است: لازم است من همین جا مراتب عذرخواهی خودم را به تمام مردم ایران اعلام کنم و باید توضیح بدهم من از مردم درخواست کردم از دیدن برنامه های هجو ماهواره دوری کنند چرا که آنها چیزی جز تخریب فرهنگ ما و خانواده ایرانی ندارند و برنامه های آنها نوعی توهین به شعور ایرانی است که متاسفانه در چاپ و انتشار، خبرنگار محترم که مطمئنم عمدی در کار وی نبوده... به صورت سهو مطلب را طوری دیگر بیان کرده اند که باعث شده عده ای از من رنجیده خاطر شوند... من کوچکترین فرد ایرانم و خدمتگزار مردم وطنم. اگر سوء تعبیری از حرف من پیش آمده رسماً از تمامی مردم عذرخواهی می کنم.

وی در مصاحبه یاد شده با بیان اینکه کانال‌های ماهواره‌یی همچون فارسی‌وان، جم تی‌وی و ... حرفی برای گفتن ندارند، خاطرنشان کرده بود: فقط به مردم می‌گویم تو را به خدا ماهواره نگاه نکنید و سطح شعورتان را بالا ببرید. نسل حال حاضر نسلی هستند که باید انتخاب کنند.


ویدیو : عذرخواهی یک بازیگر زن از مردم