عذرخواهی زوما از دیگو کاستا : مدافع فرانسوی چلسی که هم تیمی‌اش دیگو کاستا را ...


مدافع فرانسوی چلسی که هم تیمی‌اش دیگو کاستا را به حیله‌گری و فریبکاری متهم کرده بود خیلی سریع عذرخواهی کرد و گفت که از سخنان او برداشت اشتباهی شد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میل، کورت زوما، مدافع فرانسوی چلسی در اظهار نظری جنجالی دیگو کاستا مهاجم برزیلی تبار تیمش را به فریب کاری متهم کرده بود اما طولی نکشید که او رسما عذرخواهی کرد.

چلسی در حساس ترین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شد آرسنال را در استمفوردبریج با دو گل شکست دهد. این دیدار جنجالی و پر حاشیه بود. داور بازی در صحنه‌ای که دیگو کاستا مقصر اصلی بود و دو مدافع آرسنال را زد تصمیم عجیبی گرفت و به جای دادن کارت قرمز به کاستا مدافع آرسنال را از بازی اخراج کرد که این با واکنش شدید توپچی‌ها مواجه شد.

زوما بعد از بازی در واکنش به حرکت کاستا گفت: نباید از این حرکت کاستا شگفت‌زده شویم، چرا که او را به خوبی می‌شناسیم. او عاشق فریبکاری است و همواره می‌خواهد که با بازیکنان حریف چنین رفتاری داشته باشد. با این حال باید بگویم که او انسانی بسیار لطیف و دوست داشتنی است. افتخار می‌کنیم که چنین بازیکن بزرگی را در اختیار داریم.

این سخنان زوما بازتاب زیادی در رسانه‌های انگلیسی داشت و هواداران چلسی را دلخور کرد، اما او بلافاصله واکنش نشان داد و از کاستا عذرخواهی کرد. او گفت: بسیار متاسفم که چنین فضایی را به وجود آوردم. انگلیسی زبان مادری من نیست و چه بسا در واژه‌ای که به کار بردم سوء تفاهم به وجود آمده باشد. اصلا منظوم این نبود که کاستا را فردی حیله گر و فریبکار جلوه دهم. به سادگی بگویم که تنها می‌خواستم بگویم که او همواره می‌خواهد حریف را تحت فشار قرار دهد و این شگرد بازی او است. من احترام بسیار زیادی برای کاستا قائل هستم و اصلا قصد توهین به او را ندارم.

رسانه‌های انگلیسی بعد از پایان بازی چلسی برابر آرسنال اعلام کردند که اتحادیه فوتبال انگلیس موضوع کاستا را جدی گرفته است و تحقیق خود را در این زمینه آغاز کرده است تا جایی که چنانچه کاستا در بازی آرسنال مقصر شناخته شود سه جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد.

چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس حال و روز خوبی ندارد و از 6 بازی خود تنها 7 امتیاز به دست آورده است.


ویدیو : عذرخواهی زوما از دیگو کاستا