عجیب ترین زمین گلف در دنیا +عکس : اخبار گوناگون - عجیب ترین زمین گلف در دنیا ...



اخبار گوناگون - عجیب ترین زمین گلف در دنیا +عکس

در آفریقای جنوبی یکی از منحصر به فردترین زمین های گلف وجود دارد که هرساله مسابقات بزرگی نیز در آن برگزار می شود و جایزه پایانی آن 1 میلیون دلار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، گلف یکی از بازی های جالب و سرگرم کننده است که در دنیا طرفداران بسیاری دارد. برای انجام این بازی و ورزش نیاز به زمین های وسیع است تا گلف بازان بتوانند به راحتی توپ خود را به آسمان فرستاده و راهی سوراخ های پایانی بکنند.

در آفریقای جنوبی یکی از منحصر به فردترین زمین های گلف وجود دارد که هرساله مسابقات بزرگی نیز در آن برگزار می شود و جایزه پایانی آن 1 میلیون دلار است. این زمین به عنوان برترین و بزرگترین زمین گلف در نوع خودش حساب می شود و 22 هزار هکتار وسعت دارد.

 

عجیب ترین هتل های دنیا , عجیب ترین مکان های دنیا , عجیب ترین های دنیا


یکی از سوراح های شگفت انگیز در این زمین به قدری جالب و البته سخت است که مسئولین زمین برای افرادی که بتوانند با یک ضرب توپ را وارد این سوراح کنند جایزه یک میلیون دلاری قرار داده اند اما باید به شما بگوییم که درصد شانس برنده شدن قرعه کشی بانک بیشتر از این حالت است.

سوراخ 587 متر با محل شروع ضربه فاصله دارد اما شما باید ابتدا با هلی کوپتر به صخره ای در فاصله 430 متری بروید و از بالای آن ضربه را به سمت زمینی که در دور دست پیدا شده بزنید. برای آنکه توپ ها در این ضربه گم نشوند مسئولین توپ های مجهز به جی پی اس ابداع کرده اند.

لازم به ذکر است که در این زمین کمترین رکورد 23 ضربه تا سوراخ است که در بازی گلف یک حرکت کاملا ناشیانه به نظر می رسد اما در این زمین امری حرفه ای است.

 

عجیب ترین اتفاقات دنیا , عجیب ترین رستوران های دنیا , عجیب ترین جاهای دنیا

 

عجیب ترین سواحل دنیا , عجیب ترین روستاهای دنیا , عجیب ترین ماشین های دنیا

 

عجیب ترین مرگ های دنیا , عجیب ترین عکسهای دنیا , عجیب ترین جشن های دنیا

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : عجیب ترین زمین گلف در دنیا +عکس