عجیب‌ترین مکان‌ها برای زندگی +عکس : عجیب‌ترین مکان‌ها برای زندگی +عکس زندگی ...



عجیب‌ترین مکان‌ها برای زندگی +عکس

زندگی نیازمند شرایط خاصی است که همه باید به نوعی آن را رعایت کنیم زیرا انجام دادن این شرایط و دانستن نکات است که باعث پیشرفت در زندگی می شود. داشتن سرپناه برای زندگی یکی از مهمترین این نکات است.

خانه های آجری و سیمانی که این روزها ما در آن زندگی میکنیم سرپناهی هستند که می توانیم شب و روزهای پر آرامشی را در آن بگذرانیم و از زندگی لذت ببریم اما در دنیا انسان هایی هستند که زندگی خود را به نوعی عجیب بنا کرده اند و خانه هایی جالب و غیرعادی ساخته اند. در ادامه با خانواده یا افرادی که زندگی عجیبی را ادامه می دهند بیشتر آشنا خواهیم شد.


** خانواده لایکوف

 

عجیب ترین مکان های دنیا , امن ترین کشورهای دنیا برای زندگی , عجیب ترین مکان های ایران

 

در سال 1978 تعدادی از جغرافی دان های روس در حال گشت زدن در منطقه ای دور افتاده در سیبری بودند که ناگهان با موردی بسیار عجیب روبرو شدند. آن ها توانستند یک خانواده 6 نفره را پیدا کنند که کاملا جدا از تمام دنیا زندگی می کردند.

این خانواده نزدیک به 40 سال درون طبیعت و بدون هیچ ارتباطی با بیرون زندگی کرده بودند. افراد جوان در این خانواده حتی انسانی به غیر از خانواده خود ندیده بودند و حتی معنای "نان" را نیز نمی دانستند.


آن ها تمام زندگی خود را در یک اتاق کوچک و با رژیم غذایی سیب زمین و جوانه های گندم می گذراندند. آن ها در سرمای سیبری با لباس هایی از پوست حیوانات زندگی می کردند و البته از روی گرسنگی گاهی راضی به خوردن کفش هایشان نیز شده اند. در سال 1988 تعدادی از اعضای این خانواده بر اثر بیماری جانشان را از دست دادند و تقریبا خانواده آن ها از بین رفت.


** روشام پنگونگ

 

عجیب ترین مکان ها , امن ترین شهر آمریکا برای زندگی , ترسناک ترین مکان های دیدنی برای شجاع ترین ها تصاویر

 
یک دختر 8 ساله کامبوجی سال ها پیش در حالی که به دنبال یک بوفالو می دوید وارد جنگل شد و از ان زمان دیگر کسی او را پیدا نکرد. پس از 19 سال که از ماجرا، ناگهان دختری در میانه های جنگل دیده شد که بسیار شبیه به روشام بود.

 

روستایان منطقه به همراه نیروهای پلیس پس از هفته ها تلاش توانستند او را پیدا کنند که خویی جنگلی گرفته بود و دیگر حتی توانایی صحبت کردن نیز نداشت. این دختر که به گفته روانشناسان تبدیل به "نیم ادم و نیم حیوان" شده بود پس از آزمایشات مختلف اثبات کرد همان روشام گمشده است. نکته جالب این است که یک دختر بچه 8 ساله چگونه توانسته است مدتی به این طولانی از جنگل جان سالم به در ببرد.


** مایکل تاونسند

 

هفت سوال عجیب برای یافتن هدف زندگی , ارزان ترین کشور برای زندگی , ارزان ترین کشور برای زندگی بازده

 

در سال 2003  مایکل تاونسند به همراه چند نفر از دوستان دیگرش وارد یک پاساژ بزرگ شدند  و با استفاده از مواد اولیه ای که همراه داشتند پس از چند هفته در یک نقطه دور از دسترس پاساژ برای خود خانه ای ساختند.

 

آن ها به قدری حرفه ای و مخفیانه کار می کردند که بعد از 4 سال هیچکس متوجه حضور  آن ها در این آپارتمان عجیب و غیر قانونی آن هم در یک پاساژ نشد. پس از این مدت یک روز نگهبانان مشکوک شده و با تحقیقات متوجه این خانه می شوند. مایکل تاونسند به خاطر این کار به 6 ماه زندان محکوم شد.


** لیندا چاس

 گرانترین و ارزان‌ترین پایتخت‌های اروپایی برای زندگی ایسنا , عجیب ترین زندگی , عجیب ترین هتل های دنیا

 یک خانم آمریکایی پس از آن که همسرش جانش را از دست داد، او را دفن نکرد و به مدت 18 ماه در خانه از او نگه داری کرد. این خانم که تنهایی را عامل اصلی این کار می داند جسد همسرش را کاملا تمیز نگهداری کرد و سعی داشت تا در این مدت جنازه بو نرفته و تغییر حالت ندهد.

 

او همه کارهای خود ر ا به همراه این جسد انجام می داد برای مثال با او غذا میخورد یا تلویزیون تماشا می کرد. این خانم 72 ساله پس از 18 ماه بالاخره راضی شد تا همسرش را به خاک بسپارد.


** تاتسوکا هوریکاوا

عجیب ترین ها , بهترین شهرهای جهان برای زندگی , راحت ترین کشور برای مهاجرت

 
"تاتسوکا هوریکاوا" زنی 58 ساله است که به گونه ای عجیب زندگی می گذراند. این خانم درون کمد خانه های غریبه زندگی می کرد و حتی از غذا و وسایل خانه آن ها نیز استفاده می کرد. او ادعا کرده است که بی خانمان است و از این رو به صورت پنهانی وارد خانه ها شده و در کمد به زندگی خود ادامه می داد. زمانی که پلیس توانست این خانم را دستگیر کند او به مدت یک سال بود که در خانه یک مرد 57 ساله زندگی می کرده و هیچ اثری نیز در این مدت از خود باقی نگذاشته بود.

منبع:yjc.ir


ویدیو : عجیب‌ترین مکان‌ها برای زندگی +عکس