عجایب عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس : با سرمایه ای معادل 78.9 میلیارد دلار، ...


با سرمایه ای معادل 78.9 میلیارد دلار، بیل گیتس، موسس مایکروسافت ثروتمندترین مرد آمریکا است. عجیب نیست که یکی از ثروتمندترین مردان جهان، خانه ای بزرگ و گران قیمت هم داشته باشد. وب سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: با سرمایه ای معادل 78.9 میلیارد دلار، بیل گیتس، موسس مایکروسافت ثروتمندترین مرد آمریکا است. عجیب نیست که یکی از ثروتمندترین مردان جهان، خانه ای بزرگ و گران قیمت هم داشته باشد.

عادت های میلیون دلاری , دانلود کتاب صوتی عادتهای میلیون دلاری , جشنِ 300 میلیون دلاری شاه و فرح

تقریبا 7 سال طول کشید و 63 میلیون دلار هزینه شد تا بیل گیتس توانست بالاخره خانه رویایی اش، تحت عنوان Xanadu 2.0 را بسازد. Xanadu نام خانه چارلز فاستر کین در فیلم سینمایی تحسین شده Citizen Kane بود. عمارت عظیم بیل گیتس حالا ارزشی معادل 123 میلیون دلار دارد و درون آن پر است از به روزترین تکنولوژی های جهان. این خانه ارزشی برابر با 123.54 میلیون دلار دارد. گیتس در سال 1988، زمین آن را با قیمت 2 میلیون دلار خریداری کرد. وی سالانه حدود یک میلیون دلار نیز مالیات خانه اش را می پردازد.

عادتهای میلیون دلاری , اندازه 1 میلیون دلاری , اندازه یک میلیون دلاری



تخته های این خانه از چوب درخت صنوبر 500 ساله ساخته شده اند. 300 کارگر روی این خانه کار کردند که حدودا 100 نفر آن ها متخصص برق بوده اند.

کتاب عادت های میلیون دلاری , عروسی 31 میلیون دلاری در چین , زیان 137 میلیون دلاری دکل های گمشده



یک سنسور فوق پیشرفته به مهمانان کمک می کند تا دما و نور هر اتاق را کنترل کنند. در واقع همه جای خانه این سنسورها قرار گرفته اند. اسپیکرها درون دیوار و زیر کاغذ دیواری ها جاسازی شده اند و وقتی موسیقی در حال پخش است، به حرکت شما پاسخ داده و دنبال تان می کند. برای مثال اگر از یک اتاق به اتاق دیگری بروید، موسیقی هم همراه تان می آید.


لیوناردو دی‌کاپریو و حراج 45 میلیون دلاری , ثروت 30 میلیون دلاری بچه 20 ساله , ساعت مچی 2 6 میلیون دلاری چگونه ساخته می شود



درختان و پوشش گیاهی طبیعی اطراف خانه، مانع ورود آلودگی هوا و افزایش بیش از حد دما می شوند.

ایده میلیون دلاری فروشگاه آنلاین , بچه میلیون دلاری کلینت ایستوود , ایده های احمثانه میلیون دلاری


جای جای خانه، نمایشگرهایی به ارزش 80 هزار دلار قرار گرفته اند که روی آن ها تصاویر هنری از عکاسان و نقاشان معروف به نمایش درآمده. اگر از تصویری خوشتان نیاید، با یک لمس ساده آن را عوض می کنید.

نمایی از خانه 100 میلیون دلاری ترامپ , خانه عصر حجر 4 میلیون دلاری , 30 میلیون دلاری برای ساخت انیمیشن یک پزشک


استخر مخصوص خانه گیتس هم حتی سیستم صوتی خود را دارد.

بچه میلیون دلاری , فرزند میلیون دلاری , رشوه 60 میلیون دلاری توتال به یک مقام ایرانی



یک اتاق مخصوص ترامپولین با سقفی 17 متری هم در این عمارت وجود دارد. یک اتاق سونا، سونا بخار و رختکن جداگانه برای زنان و مردان نیز در این مجموعه وجود دارد.

کارگردان سریال مرد شش میلیون دلاری کیست؟ , چوب حراج بر خودرو یک میلیون دلاری الویس پریسلی , ثروت 30 میلیون دلاری بچه 20 ساله یاهو




یک اتاق پذیرایی بسیار بزرگ با قابلیت پذیرش 150 نفر نشسته و 200 نفر ایستاده از دیگر عجایب عمارت گیتس است.

پنت هاوس22 میلیون دلاری جنیفر لوپز , خانه 10 میلیون دلاری هنرپیشه هالیوود , زیبای میلیون دلاری


24 سرویس بهداشتی و 10 حمام از واجبات چنین خانه عظیمی است.

خانه سه میلیون دلاری , بیل گیتس , میلیون




برای پذیرایی از 150 الی 200 مهمان، به 6 آشپزخانه بزرگ هم نیاز است.

عمارت مسعودیه , عجایب هفتگانه , عجایب دنیا


درون کتابخانه بزرگ این عمارت، یک نسخه خطی از لئوناردو داوینچی وجود دارد که گیتس بابت آن 30 میلیون دلار پول پرداخت کرده است.

سرزمین عجایب , عجایب , دختر بیل گیتس


تئاتر خانگی گیتس می تواند پذیرای 20 مهمان باشد. صندلی هایی راحت، با دسته های نرم و البته ماشین پاپ کورن و اسنک. البته تصویر بالا مربوط به خانه گیتس نیست.

زندگی نامه بیل گیتس , عجایب جهان , زندگینامه بیل گیتس


خانه ای 900 متری در کنار عمارت گیتس قرار داشت که گیتس صلاح دید آن را به جای دیگری منتقل کند و فضا برای دیگر فعالیت های خود در نظر بگیرد.

عمارت کلاه فرنگی , عمارت شاپوری , جملات بیل گیتس


قسمتی که برای مهمانان در نظر گرفته شده هم به همان اندازه خانه اصلی مجهز و پیشرفته است. گیتس بخش اعظمی از کتاب The Road Ahead را در این بخش از خانه اش نوشته.


استارتاپ 100 دلاری – کریس گویلباو , کارآفرینی با سرمایه 10 میلیون , خانه بیل گیتس

عمارت عظیم ثروتمندی چون بیل گیتس نیازمند یک گاراژ بزرگ هم هست. وی می تواند تا 32 ماشین را در گاراژ خود تحت حفاظت قرار دهد.

عجایب ایران , عجایب هفت گانه , بهترین گوشی زیر یک میلیون



گیتس یک درخت محبوب هم دارد که 24 ساعته توسط کامپیوتر کنترل می شود. اگر خاک این درخت افرای 40 ساله بیش از حد خشک شود، آب به صورت خودکار وارد خاک می شود.

عجایب هفتگانه دنیا , ثروت بیل گیتس , سرمایه بیل گیتس



متاسفانه خانه گیتس از مسیر جویباری نمی گذرد، بنابراین راهی جز پدید آوردن یک جویبار مصنوعی نیست. در این رود کوچک چند مدل ماهی هم زندگی می کنند.

میلیون تومان , با 50 میلیون چکار میشه کرد؟ , روری جان گیتس



شن موجود در ساحل خانه گیتس از کاراییب صادر شده. هر ساله مقادیر عظیمی از شن های کاراییب مستقیما به خانه گیتس فرستاده می شود.

عجایب هفت گانه جهان , عجایب گوگل , سخنان بیل گیتس



یک بار یکی از کارمندان مایکروسافت برای مشاهده خانه گیتس و گشت و گذار در آن، مبلغی معادل 35 هزار دلار به وی پرداخت کرد.

بهترین ماشین های زیر 100 میلیون , بهترین خودرو زیر 100 میلیون , درآمد بیل گیتس


ویدیو : عجایب عمارت 123 میلیون دلاری بیل گیتس