عادل هم این‌قدر بدسـلیقه؟ : از بحث شیرین کش موی محمد نوری که بگذریم، باید از ...


از بحث شیرین کش موی محمد نوری که بگذریم، باید از عادل فردوسی‌پور بپرسیم دلیل انتخاب هدایت ممبینی برای کارشناسی صحنه‌های دربی چه بود؟! خبر ورزشی: از بحث شیرین کش موی محمد نوری که بگذریم، باید از عادل فردوسی‌پور بپرسیم دلیل انتخاب هدایت ممبینی برای کارشناسی صحنه‌های دربی چه بود؟!

خود اصفهانیان که رئیس کمیته داوران است (و چه رئیس پر ایرادی هم هست) از چند صحنه داوری دربی ایراد گرفته بود اما جناب ممبینی تمام سعی و تلاشش را کرد تا بگوید در دربی همه‌چیز گل و بلبل بوده و آب از آب تکان نخورده است. او که در کمیته داوران هم کار می‌کند، مسلماً انتخاب خوبی نبود و به جرأت می‌توان گفت عادل از بین ده‌ها گزینه، بدترین انتخاب ممکن را انجام داد. اولین انتخاب بد را کمیته داوران (یا شاید هم دپارتمان داوری) با برگزیدن جهانبازی برای دربی انجام داد اما انتخاب عادل فردوسی‌پور از انتخاب کمیته داوران هم به مراتب بدتر بود و او که به شکل اعجاب‌آوری از فوتبالیست‌های خلافکار در برنامه‌اش دفاع کرد، با انتخاب ممبینی نشان داد که گاهی اوقات اصلاً خوش‌سلیقه نیست و چه بسا با آن کارنامه درخشان در حد یک مجری معمولی نزول می‌کند (البته گاهی اوقات) مدت‌هاست که عادل، چهره‌هایی را در برنامه‌اش نشان می‌دهد و کسانی را روی خط می‌آورد که همه - حتی آنهایی که قبولش دارند و دوستش دارند- متعجب می‌شوند.

او در بحث استقلال چون سرمربی‌اش روی خط نمی‌آید، از افرادی استفاده می‌کند که... البته میرشاد ماجدی چهره‌ای فوتبالی و قابل احترام است ولی استدلال‌های عجیب و غریبش در 90 حتی یک هوادار استقلال را هم راضی نکرد. در انتخاب کارشناس داوری هم عادل مدت‌هاست که جاده خاکی زده و یک وقت‌هایی بیننده احساس می‌کند اگر برنامه 90 کارشناس داوری نداشته باشد، خیلی بهتر است. البته همین که فردوسی‌پور از مجید جلالی عزیز ضمن حفظ سمت! به عنوان کارشناس داوری هم استفاده نمی‌کند، جای شکرش باقی است.

آقای فردوسی‌‌پور! سرمان را به میز بكوبیم؟!

واقعاً دلیل حمایت عادل فردوسی‌پور را از بازیكنان سربازی كه كارت معافی را جعل كرده‌اند، نمی‌فهمیم. این طور وقت‌ها به قول خود عادل تنها كاری كه از دست آدم برمی‌آید، این است كه سرش را محكم به میز بكوبد. به راستی گناه كسانی كه به خدمت رفته و كارت معافی نگرفته‌اند و یا پول نداشتند كارت معافی! بگیرند، چیست؟ آیا سر آنهایی كه 2 سال یا 21 ماه خدمت كردند و بی‌پشت و پناه بودند و اهل خرج كردن هم نبودند، كلاه نرفته است آقای فردوسی‌‌پور!


ویدیو : عادل هم این‌قدر بدسـلیقه؟