عادل: اگر کروشی‌پور نمی‌شوم... : برتری ایران مقابل امارات و صعود به عنوان صدرنشین ...


برتری ایران مقابل امارات و صعود به عنوان صدرنشین گروه با واکنش‌های متفاوتی همراه بود. خبر ورزشی: برتری ایران مقابل امارات و صعود به عنوان صدرنشین گروه با واکنش‌های متفاوتی همراه بود.

برخی از عملکرد تیم کروش راضی نبودند و برخی دیگر نیز معتقدند کروش و تیمش عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. عادل فردوسی‌پور هم جزو حامیان عملکرد ایران است و در این خصوص گفت:«شاید امارات کمی بهتر بازی کرد اما ایران برد و پیروزی در آخرین دقایق بسیار لذتبخش بود. قطعاً رویارویی با ژاپن کار سختی است و خوشحالم که در یک چهارم نهایی با این تیم روبه‌رو نمی‌شویم. طبعاً بازی مقابل یونس محمود با کیسوکه هوندا ساده‌تر است.»

عادل در مورد تغییرات ترکیب ایران در بازی با امارات هم گفت: « فکر می‌کنم جهانبخش به خاطر نیمکت‌نشینی در بازی‌های قبلی انگیزه و اعتماد به نفس کافی نداشت. سروش رفیعی مثل بازی‌های لیگ نبود چون تجربه کافی ملی ندارد. وحید امیری خوب بازی کرد ولی او هم تجربه کافی ندارد.» او سپس با اشاره به بازی ضعیف آزمون در این مسابقه گفت:«سردار گل فوق‌العاده‌ای به قطر زد ولی مقابل امارات روز خوبی نداشت. نکته‌ای در مورد او وجود دارد که به نظر من باعث شد جام جهانی را هم از دست بدهد. مدام از پیشنهاد تیم‌های اروپایی به این بازیکن صحبت می‌شد و تمرکزش را از دست داد. این فضای کاذب به ضرر او است و حالا بازهم شروع شده است.» عادل در ادامه به اختلاف‌نظرهای وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال پیش از مسابقات با کنایه به گودرزی گفت: «تیم ملی با شرایط خوبی اعزام نشد اما فکر می‌کنم در شرایط فعلی که همه حامی این تیم هستند باید پشت هم باشیم حتی اگر کسی به دنبال رفتن کفاشیان از فدراسیون باشد!»

فردوسی‌پور در پاسخ به این سؤال که عملکرد ایران به طور کلی در مرحله گروهی مثبت بوده یا منفی با کنایه نسبت به مربیان ایرانی که فقط از کروش و تیمش انتقاد می‌کردند،گفت: «احتمال دارد دوباره کروشی‌پور یا اجنبی‌پرست لقب بگیرم ولی معتقدم به خاطر کسب امتیازات کامل در گروه، عملکرد ایران قابل قبول بوده است.» عادل در پایان تأکید کرد تیم ملی نقاط ضعفی دارد و نباید فکر کنیم توان شکست همه تیم‌ها را دارد و گفت:« نکته مثبت تیم ما این است که به حریفان موقعیت گل نمی‌دهد. در همین بازی آخر مالکیت توپ از آن امارات بود ولی هیچ موقعیتی نداشت. ضمن اینکه یکی از مهره‌های مؤثر تیم ما نیز جواد نکونام بود.»


ویدیو : عادل: اگر کروشی‌پور نمی‌شوم...