طمع خواهرزاده به حساب بانکی : اخبار حوادث - سارق اینترنتی در مشهد دستگیر شد/ ...



اخبار حوادث - سارق اینترنتی در مشهد دستگیر شد/ طمع خواهرزاده به حساب بانکی خاله

 رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: دختر 22 ساله ای که به صورت اینترنتی از حساب خاله اش سرقت کرده بود دستگیر شد.

 

حساب بانکی صادق لاریجانی , حساب مشترک بانکی زن و شوهر , حساب بانکی اجاره ای هم رسید


سرهنگ محسن عرفانی در گفتگو با  مهر اظهار کرد: یکی از شهروندان مشهدی پس از چند بار مراجعه به بانک و کنترل حسابش متوجه برداشت مقداری پول از حسابش می شود.

وی افزود: این شهروند پس از چند روز از این حادثه و با مشاهده تکرار این برداشت ها به پلیس فتای استان مراجعه کرده و با تسلیم شکایت خواستار پیگیری پلیس یه منظور رفع مشکلش می شود.

رئیس پلیس فتای استان بیان کرد: شاکی این پرونده با بیان اینکه کارت بانکی من همیشه در جای امنی قرار داشته و هم اکنون هم در اختیار خودم قرار دارد ظن پلیس را به سمت لو رفتن رمز اینترنی سوق داد.

وی افزود: پلیس فتای استان پس از کار کارشناسی و تحقیقات صورت گرفته سرانجام به دختر 22 ساله ای رسید که بعدا مشخص شد خواهرزاده مالباخته و شاکی این پرونده است.

سرهنگ عرفانی اظهار کرد: پس از حضور شاکی در مرکز فرماندهی پلیس فتای استان و انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که این دختر 22 ساله در زمانی که خاله اش خرید اینترنتی انجام داده رمز کارت و رمز دوم خاله اش را بدست آورده و با حفظ این شماره بعدا اقدام به برداشت از حساب خاله اش کرده است.

وی افزود: این سارق جوان در چند بار اقدام به سرقتش مبلغ پنج میلیون ریال از حساب خاله اش برداشت کرده است.

رئیس پلیس فتای استان به همه شهروندان توصیه کرد در محافظت از کارت و رمز های بانکی شان دقت زیادی به خرج دهند و سپس تاکید کرد: رمزهای اینترنتی نباید به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار بگیرد چرا که افراد بدون وجود کارت نیز می توانند از حساب بانکی شما وجوه مورد نظرشان را برداشت کنند.
اخبار حوادث - مهر 


ویدیو : طمع خواهرزاده به حساب بانکی