طلاق به خاطر آب شدن همسر! : مردی در دادگاه گفت: همسرم به مواد مخدر اعتیاد دارد ...


مردی در دادگاه گفت: همسرم به مواد مخدر اعتیاد دارد و نمی‌توانم هر روز شاهد ذره ذره آب شدنش باشم. به همین خاطر می‌خواهم از هم جدا شویم. مردی در دادگاه گفت: همسرم به مواد مخدر اعتیاد دارد و نمی‌توانم هر روز شاهد ذره ذره آب شدنش باشم. به همین خاطر می‌خواهم از هم جدا شویم.

این مرد با حضور در دادگاه خانواده خطاب به رییس شعبه گفت: همسرم 25 سال دارد اما متاسفانه با این سن، وارد منجلابی شده است كه هر چه بیشتر رو به جلو حركت می‌كند،‌ بیشتر در این منجلاب فرو می‌رود.

وی ادامه داد: همسرم معتاد است. او در این سن و سال به دام اعتیاد گرفتار شده است. تمام زندگی خود را برای بهبودی‌اش خرج كرده‌ام اما هیچ ثمری نداشته است چون دوستان همسرم آنقدر در او نفوذ دارند كه نمی‌گذارند اعتیادش را كنار بگذارد.

این مرد كه 25 سال سن دارد، در حالیكه چشم‌هایش از اشك پر شده بود اظهار كرد: ‌اوایل ازدواج به بدرفتاری‌های غیر عادی همسرم شك داشتم اما هرگز فكر نمی‌كرم او مواد مخدر مصرف كند. یك بار كه از قبل به او گفته بودم دیر به منزل می‌آیم،‌ حسب اتفاق زودتر به منزل بازگشتم و دیدم كه همسرم و دوستانش در حال مصرف مواد مخدر هستند.

وی افزود: ‌وقتی همسرم را در آن حالت دیدم، تا چند ساعت هیچ حرفی نمی‌توانستم بزنم. وقتی به حالت عادی بازگشتم دیدم همسرم مقابلم زانو زده و گریه می‌كند.

این مرد گفت: او به من قول داد كه همه چیز را كنار می‌گذارد و از من خواست در این راه او را همراهی كنم. من هم به دلیل علاقه‌ زیادی كه به او داشتم تمام توانم را برای نجات همسرم به كار گرفتم اما بعد از گذشت 24 ماه همسرم نه تنها تغییری نكرده بلكه روز به روز اعتیادش شدیدتر شده است.

وی اضافه كرد: چندین بار وقتی همسرم به مواد مخدر نیاز داشت و به او اجازه ندادم از منزل خارج شود، مرا به شدت كتك زد و برای مدتی طولانی تركم كرد.

این مرد جوان در پایان گفت: دیگر نمی‌توانم ببینم كه همسرم جلوی چشمم ذره ذره آب می‌شود. تمامی حق و حقوق او را هم پرداخت می‌كنم و خواهان طلاق هستم.

 رییس دادگاه پس از شنیدن اظهارات این مرد، به دلیل عدم حضور زن در دادگاه حكمی مبنی بر طلاق صادر نكرد و به این ترتیب ادامه رسیدگی به جلسه بعد موكول شد.

منبع: ایسنا


ویدیو : طلاق به خاطر آب شدن همسر!