طراحی ویلای شیشه‌ای فاطمه معتمدآریا در جاجرود! : برای طراحی این پروژه بهترین ...


برای طراحی این پروژه بهترین راه شناخت آن ها، مطالعه ی نوشته های آقای حامد و تماشای بازی های خانم معتمدآریا بود. از خلال این جستجوها به وجه مشترک ممتاز کارهای هر دو رسیدیم که «سادگی»، «شفافیت» و «خوانایی» است و هر چه هست، به زبانی آشنا و روان ارایه می شود. وب سایت چیدانه: برای طراحی این پروژه بهترین راه شناخت آن ها، مطالعه ی نوشته های آقای حامد و تماشای بازی های خانم معتمدآریا بود. از خلال این جستجوها به وجه مشترک ممتاز کارهای هر دو رسیدیم که «سادگی»، «شفافیت» و «خوانایی» است و هر چه هست، به زبانی آشنا و روان ارایه می شود.

طراحی ویلای شیشه‌ای فاطمه معتمدآریا در جاجرود!

فاطمه معتمدآریا , فاطمه معتمدآریا و همسرش , مدل های جدید طراحی ناخن شیشه ای

اصولا طراحی برای قشر هنرمند جامعه پروسه ای چالش برانگیز است. در طراحی ویلای جاجرود برای فاطمه معتمدآریا و همسرشان آقای حامد نیاز کارفرمایان هنرمند پروژه، ویلای کوچکی در نزدیکی تهران بود تا در اوقات فراغتشان به آن جا بروند. تلاش گروه معماری زاو به سرپرستی محمدرضا قدوسی نیز در همین راستا بوده است تا اثری معمارانه خلق کنند که هویتش را از سبک زندگی و شخصیت آن‌ها بگیرد. با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم .

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



مدهای پرطرفدار سال ۹۴ در دکوراسیون خانه های ایرانی

طراحی رو شیشه , تولد فاطمه معتمدآریا , طراحی ناخن شیشه ای

سالی که گذشت دست کم برای دکوراسیون داخلی خانه ها که سال خوبی بود. در این سال با انواع و اقسام مدها و سبک های دکوراسیونی مختلف آشنا شدیم و بعضی از آن ها را هم در قسمت تورهای چیدانه به شما معرفی کردیم و حتی از شما هم خواستیم اگر در فضایی با دکوراسیون خلاقانه کار و زندگی می کنید و یا فضایی این چنین را می شناسید، که پر از نشانه های شخصی شماست، آن را به چیدانه معرفی کنید. در این مطلب می خواهیم تعدادی از این مدهای معماری در سالی که گذشت را با هم مرور کنیم، شاید بخواهید دکوراسیون داخلی منزل تان را در سال آینده مطابق این مدها تغییر دهید، پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



سبزه عید متفاوت در سفره هفت سین نوروز ۹۵

مدل طراحی ناخن شیشه ای , طراحی خانه شیشه ای , تاریخ تولد فاطمه معتمدآریا

این روزها با نزدیک شدن به نوروز جریان‌هایی در شبکه‌های اجتماعی در حال اتفاق افتادن است. به‌تازگی پیام جالبی در تلگرام توجهم را به خود جلب کرد؛ پیامی که خوانندگانش را دعوت می‌کرد تا به جای استفاده از گندم، عدس، ماش و... برای سبزه انداختن از راه‌حل‌های تازه‌ای استقبال کنند. امروز اول اسفند ماه است و ۲۹ روز تا نوروز فرصت داریم و برای داشتن یک سبزه متفاوت برای عید و باید زودتر دست بجنبانیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



بهترین مبل راحتی برای دکوراسیون منزل شما کدام است؟

عکس های شخصی فاطمه معتمدآریا بیوگرافی فاطمه معتمدآریا , گریه های فاطمه معتمدآریا , فاطمه معتمدآریا و

هرطوری و با هر منطقی که حساب کنید، به مبل راحتی در خانه تان احتیاج خواهید داشت، مبل هایی که کمک تان می کنند تا هم دکوراسیون داخلی خانه تان زیباتر باشد، هم پناهگاهی باشند برای خستگی های یک روز کاری سخت، البته در روزهایی مثل نوروز که خانه آدم پر می شود از مهمانان خوش قدم، نقش این مبل ها کمی فرق می کند، آن ها به مهمان های تان اجازه می دهند تا احساس صمیمانه و دوستانه تری در فضای داخلی خانه شما داشته باشند. ما هم فکر کردیم بد نیست که سری به ویترین کالاهای مان بزنیم و تعدادی از مبل های راحتی موجود در آن را به شما نشان دهیم تا اگر خواستید برای عید امسال یکی از آن ها را تهیه کنید، دست کم با انواع مختلف آن آشنا باشید. پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



دکوری های کنفی خلاقانه برای تزیین دکوراسیون داخلی

سیمین فاطمه معتمدآریا , فاطمه معتمدآریا در جشنواره کن , فاطمه معتمدآریا و فرزندش

استفاده از وسایل ارزان قیمت در دکوراسیون، امروزه برای بسیاری از افراد اهمیت بیشتری نسبت به وسایل لوکس و گران بها دارد. با استفاده از برخی وسایل دور ریز یا غیر قابل استفاده، هم می توان به تغییر دکوراسیون منزل کمک کرد و هم به محیط زیست آسیب کمتری وارد ساخت، برخی از کنف ها و طناب ها که شاید ظاهر بی استفاده ای داشته باشند، کاربردهای فراوانی دارند که از آنها در تغییر دکوراسیون منزل می توان استفاده کرد، با چیدانه همراه باشید تا باهم با برخی از این ایده های مقرون به صرفه آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : طراحی ویلای شیشه‌ای فاطمه معتمدآریا در جاجرود!