طراحی لباس تیم ملی آنقدرها هم بد نیست! : با نگاهی به اتود نهایی پیراهن و شورت ...


با نگاهی به اتود نهایی پیراهن و شورت فعلی تیم ملی، به نظر می رسد زوایای عکسبرداری از پیراهن جدید جیووا نیز دارای تنوع لازم نبوده و عکس های مستقیم باعث شده، رنگ های به کار رفته در کناره ها و حاشیه زیر آستین پیراهن از دید مخاطب پنهان بماند تابناک: با نگاهی به اتود نهایی پیراهن و شورت فعلی تیم ملی، به نظر می رسد زوایای عکسبرداری از پیراهن جدید جیووا نیز دارای تنوع لازم نبوده و عکس های مستقیم باعث شده، رنگ های به کار رفته در کناره ها و حاشیه زیر آستین پیراهن از دید مخاطب پنهان بماند و موجب نارضایتی از طراحی ساده پیراهن شود هر چند طرح فعلی نیز توسط مدیران فدراسیون و از بین ۲۰ طرح پیشنهادی برگزیده شده است.

نماینده رسمی شرکت ایتالیایی تولید پوشاک جیووا نسبت به انتقادها از طرح جدید پیراهن تیم ملی واکنش نشان داد و گفت طرح فعلی از میان ۲۰ پیشنهاد مختلف توسط فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است.

طراحی لباس , آموزش طراحی لباس , طراحی لباس المپیک

بردبار، مدیرعامل این شرکت و نماینده رسمی برند جیووا در ایران که با قراردادی شش میلیون یورویی، اسپانسر تامین پوشاک تیم ملی فوتبال شده است، در تماس با سایت خبری تابناک توضیحات کاملی درباره مطلب منتشر شده درباره رد طرح های زیبای البسه تیم ملی ارایه کرد. او ضمن اشاره به تامین البسه تیم های حرفه ای کشورهای مختلف عربی از امارات و کویت گرفته تا عربستان سعودی و ایتالیا به گستره بازار تحت پوشش این برند تاکید کرد.

بردبار برای رد این فرضیه که لباس تولیدی جیووا ظرافت‌های لازم را ندارد، تصاویری از پیراهن های تولید شده توسط این برند ایتالیایی که اکنون مورد استفاده تیم های سری آ قرار می‌گیرد، در اختیار رسانه‌های ایرانی قرار داده است که نشان می دهد این شرکت در تولید محصولات درجه اول و با طراحی های بسیار پبچیده تر هم مشکلی ندارد.

نماینده جیووا و مدیرعامل شرکت حامی تیم ملی فوتبال، در ادامه توضیحات خود به برنامه بلندمدت این شرکت برای حمایت از ورزش بانوان در ایران و همچنین تامین رضایت ملی پوشان با تحویل البسه تیم ملی با بهترین کیفیت اشاره کرد.

همچنین با نگاهی به اتود نهایی پیراهن و شورت فعلی تیم ملی، به نظر می رسد زوایای عکسبرداری از پیراهن جدید جیووا نیز دارای تنوع لازم نیست و عکس های مستقیم باعث شده، رنگ های به کار رفته در کناره ها و حاشیه زیر آستین پیراهن از دید مخاطب پنهان بماند.

طراحی لباس در ایران , رشته طراحی لباس , طراحی مد و لباس

مدیرعامل این شرکت در اینباره می‌گوید: «طرح هایی که در برخی از سایت های ایرانی به عنوان مدل های مردود شده ولی زیبا برای پیراهن تیم ملی منتشر شده، هیچوقت در اختیار این شرکت قرار نگرفت و در واقع فدراسیون فوتبال که انتخاب کننده طرح پیراهن بود طراحی فعلی را از بین بیش از ۲۰ طرح پیشنهادی برگزید و این انتخاب در دایره اختیارات شرکت جیووا نبوده است.»

طرح های زیر مربوط به لباس دو باشگاه کارپی و کیه‌وو طی فصل جاری ۱۶-۲۰۱۵ کاچو ایتالیا است که از لحاظ پیچیدگی های طراحی و تولید به‌مراتب نسبت به لباس تیم ملی ایران در سطوح بالاتری قرار دارد.

طراحی روی لباس , رشته طراحی پارچه و لباس , آموزش طراحی پارچه و لباس

طراحی پارچه و لباس , آموزش طراحی روی پارچه و لباس , درباره ی رشته ی طراحی لباس

مُد ایران لباس تغییر طراحی , طراحی لباس با تکنیک استسیل , طراحی نقطه کوب روی لباس

مقاله ای کامل در مورد رشته طراحی پارچه و لباس , شابلون طراحی لباس , تحقیق درباره ی طراحی لباس

طراحی 1 رشته طراحی لباس , سبک fauvism در طراحی لباس , طراحی بر روی لباس


ویدیو : طراحی لباس تیم ملی آنقدرها هم بد نیست!