طراحی داخلی لوکس مرسدس بنز برای جت لوفت‌هانزا : طی این پروژه منحصر به فرد دو ...



طی این پروژه منحصر به فرد دو شرکت شناخته شده مرسدس بنز و لوفت هانزا همکاری موفقیت آمیزی داشته و زبان طراحی زیبای مرسدس برای ارائه فضای داخلی آینده‌نگر در جت خصوصی لوفت هانزا بکار گرفته شده است

مرسدس بنز یکی از برترین شرکت های جهان محسوب می شود که افزون بر صنعت خودرو در حوزه های دیگری نیز فعالیت می کند و اخیرا طی همکاری با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا طراحی داخلی لوکسی را برای یک جت خصوصی این شرکت ارائه کرده است.

 

طراحی داخلی لوکس , رنگ سال 2017 برای طراحی دکوراسیون داخلی , عکس طراحی داخلی لوکس


به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، طی این پروژه منحصر به فرد دو شرکت شناخته شده مرسدس بنز و لوفت هانزا همکاری موفقیت آمیزی داشته و زبان طراحی زیبای مرسدس برای ارائه فضای داخلی آینده‌نگر در جت خصوصی لوفت هانزا بکار گرفته شده است. نتیجه این همکاری به نوعی ترکیب یک جت خصوصی مدرن با هتلی لوکس و یک موزه طراحی است.


کابین جت باریک پیکر لوفت هانزا دارای پنجره هایی است که با آن چه به عنوان "پنل های سیاه" خوانده می شود، پنهان شده اند. این پنل ها همانند بسیاری دیگر از نشانه های طراحی در این پروژه با الهام از طراحی نمایشگر در مدل جدید S کلاس مرسدس بنز شکل گرفته اند.

 

طراحی شلف های زیبا برای دکوراسیون داخلی , مناسب ترین طراحی داخلی برای منزل , طراحی داخلی


نشانه های طراحی الهام گرفته شده از مرسدس بنز S کلاس موجب می شود تا طراحی داخلی لوکس جت خصوصی لوفت هانزا آن را به S کلاسی برای آسمان ها تبدیل کند. در حال حاضر، این پروژه یک طرح مفهومی محسوب می شود اما بدون تردید علاقه ثروتمندانی که مجذوب جت خصوصی لوفت هانزا می شوند مسیر به واقعیت پیوستن آن را هموار خواهد کرد. اگر امکان دریافت یک جت خصوصی از لوفت هانزا را داشته باشید احتمالا می توانید طراحی داخلی آینده‌نگر مرسدس بنز را نیز برای آن سفارش دهید.

 

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی داخلی منزل , طراحی داخلی ساختمان

 

طراحی و دکوراسیون داخلی , طراحی داخلی منزل ایرانی , طراحی دکوراسیون داخلی منزل

 

گروه طراحی داخلی نیکی حدادی , فونت برای طراحی , طراحی داخلی خانه

 

طراحی داخلی اتاق خواب , رشته طراحی داخلی , طراحی داخلی رستوران

 

برنامه طراحی عکس برای کامپیوتر , طراحی داخلی آپارتمان , طراحی و دکوراسیون داخلی منزل

اخبار گوناگون  - عصر  ایران 


ویدیو : طراحی داخلی لوکس مرسدس بنز برای جت لوفت‌هانزا