طاهری: تا با باشگاه ایده‌ آل فاصله داریم : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از ابتدای ...


سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل می‌دانستیم که به رده‌های بالای جدول می‌آییم. سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل می‌دانستیم که به رده‌های بالای جدول می‌آییم.

علی اکبر طاهری درباره درگذشت مهرداد اولادی و برنامه های این باشگاه اظهار کرد: درگذشت او را تسلیت عرض می کنم. روز گذشته و در مراسم تشییع از کانون هواداران، بخش اداری و کانون پیشکسوتان ما افرادی حضور داشتند و به این مرحوم ادای احترام کردند.

او درباره داربی 82 و دعوت از علی پروین برای شارژ روحی بازیکنان گفت: علاوه بر مسائل تاکتیکی و فنی، بازیکنان باید از نظر روحی هم آماده باشند. با توجه به شرایط جدول، دو تیم برای پیروزی به میدان آمدند. بازی خوبی را هم شاهد بودیم. علاوه بر کارهایی که برانکو انجام داد، ما هم برنامه هایی مانند دعوت از علی پروین را انجام دادیم. این کارها را برای افزایش روحیه بازیکنان در نظر گرفتیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره زدن چهار گل به استقلال تاکید کرد: اگر در ابتدای بازی گلی رد و بدل شود طبیعتا تعداد گل ها بیشتر از بازی های قبل خواهد بود. با توجه به گلزنی ما در دقایق اولیه بازی توانستیم گل های بعد را هم بزنیم و دیدید که این گل زودهنگام بازی را زیباتر کرد. بحث دیگر شارژ روحی بازیکنان بود و بازیکنان مان هیجان برد را داشتند. ما در چهار هفته اول در انتهای جدول بودیم اما از پتانسیل تیم آگاه بودیم و می دانستیم به رده های بالاتر می آییم.

او ادامه داد: این شرایط خوب است که تیم خودش را آماده به میدان بفرستد. پس از بازی هم گفتم که بازی با استقلال را فراموش کنید و به فکر چهار بازی آینده باشید. از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند و اگر خدا خواست قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم.

طاهری درباره نحوه مدیریت خود در پرسپولیس و فرار از حاشیه و ایجاد آرامش گفت: در اوایل لیگ به پرسپولیس پیوستیم و می‌دانستیم که مشکلات زیادی داریم و معوقات زیادی از گذشته مانده بود. باید تشکر خاصی داشته باشم از دکتر گودرزی که به گرمی به ما کمک کردند. اگر هیات مدیره هم هماهنگ باشند در یک مسیر پیش می روند و کمک حال هم خواهند شد. مهم‌ترین بحث برنامه ریزی داشتن است.

او ادامه داد: ما مشکلات داریم اما آنها را درک می‌کنیم. باید دانش‌مان را به شرایط موجود نزدیک می کردیم. دست مان را باز نکردیم و شروع کردیم به مسائل جاری بپردازیم. ما چند پرونده بین المللی هم داشتیم که اگر هر کدام را پاسخ نمی دادیم امتیازات زیادی از ما کم می شد. نگاه باشگاه‌مدارانه فقط لفظ نیست و این پیکره و سازمان باید ارکان خود را داشته باشد. باید بخش های مختلف را مجهز می کردیم. هر کس در جای خودش کارایی لازم را داشت. الحمدالله شرایط خوب شد اما هنوز هم فاصله زیادی با یک باشگاه ایده آل داریم.


ویدیو : طاهری: تا با باشگاه ایده‌ آل فاصله داریم