طالقانی به مجمع ورزش‌ باستانی راه داده‌ نشد : در جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون ...


در جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی محمدرضا طالقانی، سرپرست سابق فدراسیون به خاطر این که صلاحیتش تایید نشده بود، به مجمع راه داده نشد! ایسنا: مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای صبح امروز (پنجشنبه) به ریاست نصرالله سجادی،‌ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان آغاز شد و هشت کاندیدای ریاست فدراسیون در حال دفاع از برنامه‌های خود هستند. در ابتدای جلسه سجادی از صالحی رییس هیات استان مرکزی درخواست کرد که به خاطر شکایتی که از این استان شده و حکم او هنوز به تایید وزارت ورزش و جوانان نرسیده است، جلسه را ترک کند که این مساله با اعتراض صالحی مواجه شد.

او خطاب به سجادی گفت: وقتی رییس هیات‌ها ارزشی ندارند، مجمع هم ارزشی ندارد. من شکایت و پیگیری می‌کنم. سجادی هم در پاسخ به او گفت: از خود شما شکایت شده و می‌توانید شکایت کنید. همچنین سجادی از کاندیداها درخواست کرد که چون سرپرست فدراسیون در جلسه حضور ندارد، فدراسیون را نقد نکنند و تنها برنامه‌های خود را بگویند.

پس از آن کاندیداها به دفاع از برنامه‌های خود پرداختند در حالی که نفر دوم از برنامه‌های خود دفاع می‌کرد محمدرضا طالقانی ، سرپرست فدراسیون قصد داشت وارد جلسه مجمع شود که به او اجازه حضور در جلسه را ندادند. پس از آن به خبرنگارانی هم که قصد داشتند به بیرون از مجمع رفته و با طالقانی صحبت کنند، اجازه خروج از مجمع داده نشد و طالقانی محل آکادمی ملی المپیک را ترک کرد. مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای هشت کاندیدا دارد که اسامی آنها به شرح زیر است:

محمدرضا توپچی، امیر رشیدلمیر، فرهاد طلوع‌کیان، امیر عرب، محمدرضا کارگر، آرش مردانی، مجید مشایخی، سیدهادی مهران هاشمی.

جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای هم چنان ادامه دارد.


ویدیو : طالقانی به مجمع ورزش‌ باستانی راه داده‌ نشد