ضرب و شتم داور ایرانی در كوالالامپور : داور ایرانی، دیدار تیم‌های فوتبال دی‌بی ...



داور ایرانی، دیدار تیم‌های فوتبال دی‌بی كی ال و ایكرام ریورز در چارچوب لیگ استانی كوالالامپور را به دلیل كتك خوردن قطع كرد.

 

به گزارش ایسنا، علی دهقانی داور ایرانی فوتبال كه هم اكنون در لیگ استانی كوالالامپور قضاوت می‌كند به دلیل كتك خوردن از بازیكنان دی‌بی كی ال در دقیقه 30 مسابقه این تیم برابر ایكرام ریورز را قطع كرد.

علی دهقانی اظهار كرد: در دقیقه 30 مسابقه دو تیم در میانه میدان یك خطای عادی از بازیكنان دی‌بی كی ال گرفتم كه یكی از بازیكنان این تیم به تصمیم من اعتراض كرد. پیش از این كه من دلیل اعتراض او را بپرسم یكی از بازیكنان این تیم از دور به سمت من حمله كرد و به من تنه زد. البته ضربه شدید نبود و به همین دلیل او مستحق اخراج نبود و من به او كارت زرد دادم. زمانی كه از من كارت زرد گرفت با دست ضربه‌ای به ناحیه شكمم وارد كرد كه مستحق اخراج بود. زمانی كه خواستم كارت قرمزم را از جیبم در بیاورم او با دست روی كارت من زد و كارت روی زمین افتاد. یك بازیكن دیگر هم ضربه‌ای را به كمرم وارد كرد و كارت قرمزی را كه روی زمین افتاده بود با پا شوت كرد.

این داور فوتبال اضافه كرد: من كارت را از روی زمین برداشتم و براساس یكی از بندهای قانون 5 فیفا مبنی بر اینكه داور می‌تواند برای هرگونه نقض قوانین به صلاحدید خود مسابقه را متوقف، معلق و یا تعطیل كند بازی را در دقیقه 30 قطع كردم. تیم خاطی زمانی كه از تصمیم من مطلع شد از من پرسید كه مگر چه اتفاقی افتاده. گویا آنها از قوانین فوتبال اصلا شناخت نداشتند. من به سرمربی آنها گفتم كه با استفاده از اختیاراتم بازی را تعطیل كردم. نتیجه این دیدار هم 3 بر صفر به نفع تیم ایكرام ریورز ثبت شد.

وی ادامه داد: بازیكنان دی‌بی كی ال از من خواهش می‌كردند مسابقه را ادامه دهم ولی من اصرار آنها را نپذیرفتم و گزارش مسابقه را به هیات فوتبال كوالالامپور ارائه كردم. آنها هم حمایت خود را از تصمیم من اعلام كردند و گفتند كه بازیكن خاطی شش ماه تا یك سال از شركت در مسابقات محروم خواهد شد.

دهقانی در پایان به ایسنا گفت: تاكنون 10 دیدار از لیگ كوالالامپور را قضاوت كردم. قرار است آذرماه در تست بدنی فدراسیون فوتبال مالزی شركت كنم تا در صورت تایید در سوپرلیگ این كشور قضاوت كنم.../ایسنا


ویدیو : ضرب و شتم داور ایرانی در كوالالامپور