صدور مجوز اکران یک فیلم مشکل دار+عکس : بعد از مدتها مجوز نمایش فیلم سینمایی ...



فیلم های در حال اکران , فیلم در حال اکران , اکران فیلم فروشنده

بعد از مدتها مجوز نمایش فیلم سینمایی «ضدگلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی صادر شد.

به گزارش شبکه ایران بالاخره تکلیف یکی دیگر از فیلمهای مشکل دار سینمای ایران مشخص شد. این فیلم «ضدگلوله» است که نام قبلی اش «غیرمجاز» بوده و هرچند نمایش آن در جشنواره فیلم فجر سبب ساز استقبال منتقدان و هیات داوران جشنواره گردید اما در تمام ماههای اخیر زمزمه هایی مبنی بر توقیف آن شنیده می شد.

اکران خصوصی فیلم سلام بمبیی , فیلم های اکران شده سال 95 , اکران فیلم سیانور

اصلی ترین دلیل توقیف فیلم هم سکانس نهایی آن بود که مسئولان اداره نظارت تلاش زیادی در متقاعد نمودن کارگردان فیلم برای حذف آن داشتند. با این حال آن طور که «بانی فیلم» خبر داده بالاخره مشکلات اکران فیلم حل شده و بعد از گذشت حدود 5 ماه برای این فیلم مجوز نمایش صادر شده تا فیلم در نوبت اکران قرار بگیرد.

با توجه به مضمون فیلم و استقبالی که از آن در جشنواره فیلم فجر شد پیش‌بینی می‌شود اکران «ضدگلوله» بتواند رونق را به سینماها برگرداند. پخش این فیلم برعهده مؤسسه فیلمیران است و احتمالاً در اکران دوم یا سوم عید فطر در یکی از گروه‌های سینمایی روی پرده خواهد رفت.

مشکل پخش فیلم در اینستاگرام , تاریخ اکران فیلم سلام بمبیی , اکران خصوصی فیلم هیهات

این فیلم داستان «سلیم» است که در دهه 60 به توزیع غیرقانونی نوارهای لس‌آنجلسی در تهران مشغول است. او بر اثر اتفاقی تصمیم می‌گیرد به جبهه برود. در «ضدگلوله» بازیگرانی چون مهدی هاشمی، ژاله صامتی، مسعود کرامتی، سعید آقاخانی و مهدی کیایی ایفای نقش کرده‌اند. این دومین فیلم بلند سینمایی مصطفی کیایی بعد از «بعدازظهر سگی سگی» است که رضا رخشان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد./شبکه ایران


ویدیو : صدور مجوز اکران یک فیلم مشکل دار+عکس