صحنه مشكوك بازی استقلال و مس پنالتی نبود :     حسین عسگری: صحنه مشكوك بازی ...



 

نتیجه بازی استقلال , بازی سپاهان و استقلال و پرسپلس , بازی استقلال و پرسپولیس

 

حسین عسگری:

صحنه مشكوك بازی استقلال و مس پنالتی نبود

از حنیف عمران زاده به كمیته انضباطی شكایت می‌كنیم    

نایب رییس كمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان این كه صحنه مشكوك به پنالتی در بازی استقلال و مس، پنالتی نبوده است، گفت: پرونده حنیف عمران زاده را به كمیته انضباطی ارجاع می‌دهیم.

حسین عسگری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره صحنه مشكوك به پنالتی كه در بازی استقلال و مس كرمان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر اتفاق افتاده بود، گفت: پس از بررسی فیلم این بازی در فدراسیون مشخص شد كه خطا كاملا پشت محوطه جریمه رخ داده و به هیچ وجه پنالتی نبوده است.

وی ادامه داد: این مساله در حالت عادی قابل تشخیص نبود و تنها با بازبینی فریم به فریم فیلم به این نتیجه‌ رسیدیم. البته داور مسابقه به دلیل آن كه اصلا آن حركت را خطا ندانسته دچار اشتباه شده بود و با آن برخورد خواهد شد.

رییس دپارتمان داوری در ادامه با انتقاد از صحبتی كه عادل فردوسی‌پور در هنگام گزارش این بازی درباره اضافه وزن داور مطرح كرده بود، اظهار كرد: ما هم می‌دانیم كه رفیعی اضافه وزن دارد، اما برای ما این مهم است كه آیا داور تحرك لازم بدنی دارد یا خیر؟ آقای رفیعی با توجه به این كه 46 سال دارد، تمرین‌های مداوم خود را انجام می‌دهد و از نظر تحرك بدنی شرایط خوبی دارد. داوران انگلیسی نیز اكثرا همین حالت را دارند.

عسگری همچنین از برخی مطبوعات به دلیل «اظهار نظرهای عجولانه» درباره صحنه مشكوك پنالتی شدیدا انتقاد كرد و گفت: روزنامه‌ها روی صحنه‌ای كه هنوز قطعی نشده، حرف می‌زنند و تیترهایی می‌زنند كه اصلا صحیح نیست. همین چند وقت پیش هم تیتری درباره شكایت چهار داور از كمیته‌ داوران در جایی مطرح شده بود كه آن‌ها قویا این مساله را تكذیب كردند.

وی ادامه داد: به عقیده من برخی كه منافع خود را در خطر می‌بینند و در واقع عوامل برخی دیگر هستند، این گونه صحبت‌ها را مطرح می‌كنند و می خواهند منافع خود را حفظ كنند. من می‌گویم هر كس درباره بازی استقلال و مس ادعایی دارد، زحمت بكشد و به فدراسیون بیاید تا با هم فیلم بازی را تماشا كنیم و به آن‌ها نشان دهیم كه خطا بیرون از محوطه جریمه بوده است.

نایب رییس كمیته‌ داوران در پایان با اشاره به اعتراض شدید حنیف عمران زاده به داور پس از شكست استقلال برابر مس خاطر نشان كرد: پرینت صحبت‌های این بازیكن را گرفته‌ایم و قصد داریم آن را به كمیته‌ انضباطی ارجاع دهیم تا با او برخورد شود.


ویدیو : صحنه مشكوك بازی استقلال و مس پنالتی نبود