شیر مشهور زیمبابوه زجرکش شد / اعتراضات و تصاویر : جهانگرد آمریکایی با بستن ...



جهانگرد آمریکایی با بستن طعمه به پشت خودرو خود، سیسیل، شیر مشهور این پارک را به خارج از پارک کشاند و سپس به عنوان شکار، آن را با تیروکمان هدف قرار داد..

مشهورترین شیر زیمبابوه به طرز فجیعی توسط یک جهانگرد آمریکایی کشته شده است.

 مقامات سازمان حفاظت از حیات وحش زیمبابوه اعلام کرده‌اند که والتر جیمز پالمر، دندانپزشک ثروتمند آمریکایی که برای بازدید و شکار به زیمبابوه سفر کرده بود، با تیر و کمان یک شیر متعلق به پارک ملی هوانگه را زخمی کرد و سپس آن را به ضرب گلوله کشت.

به نوشته بی بی سی، این جهانگرد آمریکایی با کمک یک شکارچی محلی و بستن طعمه به پشت خودرو خود، سیسیل، شیر مشهور این پارک را به خارج از پارک کشاند و سپس به عنوان شکار، آن را با تیروکمان هدف قرار داد. شیر زخمی از محل گریخت و پالمر و شکارچی محلی به مدت 40 ساعت آن را تعقیب کردند و سپس با شلیک گلوله کشتند.

 

دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , وفادارترین زوج های مشهور جهان را بشناسید از مریل استریپ تا بکهام تصاویر , تصادف وحشتناک بازیگر مشهور برای گرفتن لایک تصاویر

 

سیسیل، شیر نر 13 ساله، به خاطر یال سیاهرنگ خود شهرت داشت و هر سال حدود 50 هزار نفر برای بازدید از پارک و دیدن سیسیل به این منطقه سفر می‌کردند. بیش از نیم از آنان از خارج از زیمبابوه برای دیدن سیسیل به این پارک می‌آمدند.

منابع خبری زیمبابوه به نقل از مقامات قضایی گزارش کرده‌اند که یک زمین‌دار محلی و یک شکارچی حرفه‌ای روز چهارشنبه برای تفهیم اتهام در ارتباط با شکار غیرقانونی در دادگاه حاضر خواهند شد. در این گزارش‌ها، از جهانگرد آمریکایی نامی برده نشده است.

مسئولین پارک گفته اند که سیسیل یک شیر نر "تقریبا رام" بود.

 

طلاق بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تصاویر , خیانت چهره های مشهور جهان به همسرانشان تصاویر , تصاویر خانوادگی بازیگران و چهره های مشهور در سال 95

 

والتر پالمر ساکن ایالت مینوستا در آمریکا، به عنوان شکارچی با تیروکمان شهرت دارد و برای شکار حیواناتی مانند پلنگ، گاومیش، کرگدن و سایر پستانداران بزرگ به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند. وی گفته است که با اعتماد به اظهارات راهنماهای محلی، معتقد بود که شکار این شیر قانونی است.

روز چهارشنبه، حساب‌های توئیئر، فیسبوک و همچنین وبسایت کلینیک این دندانپزشک به دلیل کثرت پیام‌های سرزنش آمیز و سیل ناسزا بسته شد.

 

جدایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از همسرش تصاویر , طلاق بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از همسرش تصاویر , لو رفتن صورت خواننده زن مشهور پس از سالها تصاویر

 

تصاویر قدیمی و جذاب افراد مشهور , بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی تصاویر , زندگینامه بهترین بازیگران مشهور تاریخ سینمای جهان تصاویر

 

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

 

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

 

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما

 

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , کشف حجاب خانوادگی مجری مشهور سیما , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6

 

تصاویر جشن حافظ , کم کردن حجم تصاویر , تصاویر جالب

 

در کشورهای آفریقای جنوبی، نامیبیا و زیمبابوه شکار محدود شیر و برخی دیگر از پستانداران بزرگ در شرایط خاص و با کسب مجوز مخصوص مجاز است اما کشتن آنها در پارک‌های ملی جرم محسوب می شود. بهای این مجوزها گاه به چند صد هزار دلار آمریکایی بالغ شده است.

کارشناسان محیط زیست زیمبابوه گفته اند که از سیسل چند توله شیر کوچک باقی مانده اما احتمال دارد که شیر نری که جای او را در سلسله مراتب گروه خواهد گرفت، آنها را بکشد.

 

تصاویر بازیگران , نرم افزار کاهش حجم تصاویر , تصاویر سقوط هواپیمای مسافری در رودخانه

 

اخبار اجتماعی - عصر ایران


ویدیو : شیر مشهور زیمبابوه زجرکش شد / اعتراضات و تصاویر