شگرد جدید کلاهبرداری پیامکی :   اخبار اجتماعی - شگرد جدید کلاهبرداری پیامکی رییس ...



شگرد جدید کلاهبرداری از مغازه داران  , روشهای جدید کلاهبرداری , دانلود آهنگ جدید

 

اخبار اجتماعی - شگرد جدید کلاهبرداری پیامکی

رییس پلیس فتا خراسان شمالی از شگرد جدید کلاهبرداری از طریق ارسال با عنوان پیامک حجمی"نگاه کن ببین چیه ؟ شما برنده 70 میلیون ریال شده اید."و ایجاد صفحه جعلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرگرد سهیل خاکشور در این رابطه افزود: در پی بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا ، شگرد جدید کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک حجمی و ایجاد صفحه جعلی در فضای مجازی شناسایی شده است لذا شهروندان در این رابطه هوشیار باشند.

وی بیان داشت: در این شیوه مجرمانه افراد کلاهبردار ابتدا اقدام به ارسال پیامک حجمی انبوه با متن "نگاه کن ببین چیه ؟ شما برنده 70 میلیون ریال شده اید به سایت زیر مراجعه کنید :www.bank7.org " که برخی از شهروندان به علت عدم آگاهی و جهت رسیدن به وجه اعلامی به وب سایت مذکور مراجعه و ترغیب شده ناخواسته شماره کارت – رمز اینترنتی – cvv2 و تاریخ انقضای کارت خود را در داخل فرم مفتوحه وارد می کنند و آنگاه دکمه ارسال را فشار می دهند دریغ از اینکه سایت فوق جعلی بوده و اطلاعات بانکی شهروندان به این راحتی به سامانه بانک اطلاعاتی کلاهبرداران ارسال می گردد.

خاکشور یاد آور شد: در نهایت کلاهبرداران با داشتن مشخصات مورد نیاز عملیات بانکی و به جهت عدم شناسایی از سوی پلیس پس از نفوذ به حساب افراد سریعا اقدام به خرید اینترنتی کرده و به راحتی از این طریق طعمه های خود را فریب می دهند و پول کلانی را به سرقت می برند.
اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو : شگرد جدید کلاهبرداری پیامکی