شکنجه وحشتناك نوعروس افغان :     در یک نوار ویدئویی جدید تصاویر دلخراشی از ...



 

نوعروس , انجمن نوعروس , شکنجه

 

در یک نوار ویدئویی جدید تصاویر دلخراشی از شدت جراحات یک نوعروس ۱۵ ساله افغانی که از سوی شوهرش در خانه زندانی و به شدت شکنجه شده بود، منتشر شده ا.روس نوجوان که «سحرگل» نام دارد، چندین ماه توسط شوهر و خانواده همسرش در خانه محبوس بوده و مورد شكنجه و بدرفتاری قرار داشته است.

ماموران پلیس، «سحرگل» را در زیرزمین خانه پدرشوهرش پیدا کردند. خانواده «سحرگل» به پلیس مراجعه كرده و از ماه ها بی خبری از وضعیت دخترشان ابراز نگرانی کرده بودند. پلیس پس از پیداكردن سحرگل متوجه شد كه ناخن ها و موهای سر دختر بیچاره کشیده شده اند و گوشت و پوست قسمت هایی از بدنش نیز با انبرکنده شده اند.

به گزارش بی بی سی، سحرگل هفت ماه پیش زمانی که هنوز ۱۴ سال داشت به عقد یک مرد ۳۰ ساله درآمد. به گفته یکی از مقامات پلیس در استان شمالی بغلان، ماموران این دختر را از یک اتاق تاریک و بدون پنجره نجات دادند.

سحرگل در بیمارستان در حالی که روی صندلی چرخدار بود، شوهر، پدر و مادر و برادر همسرش را عامل شکنجه خود عنوان کرد. به گفته مقامات بغلان، علت حبس و شکنجه سحرگل، راضی نشدن او به تن فروشی به خواسته خانواده شوهرش بوده است اما شواهدی برای اثبات این ادعا در دست نیست.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو : شکنجه وحشتناك نوعروس افغان