شکار قاتل خونسرد با دوربین‌های مداربسته : قاتلی خونسرد که جسد مردی را با فرغون ...



قاتلی خونسرد که جسد مردی را با فرغون در زعفرانیه رها کرده است تحت تعقیب قرار گرفت.دوربین‌های مداربسته صحنه‌های رها شدن این جسد را شکار کرده است.

ساعت 8 صبح روز جمعه 17 بهمن ماه سال جاری زمانی که یک مرد جوشکار در حال گذر از خیابان زعفرانیه بود تا به محل کارش در یک ساختمان نیمه کاره برود ناگهان کنار سطل زباله شهرداری با جسد مرد جوانی روبه‌رو شد که لابه‌لای پتویی پیچیده شده و کنارش یک فرغون بود. این مرد که شوکه شده بود بلافاصله موضوع را به پلیس 110 گزارش داد.

 

دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری 122 دربند همراه بازپرس «سعید احمدبیگی» در صحنه جنایت حضور یافتند و در حلقه تماشاچیان دست به تحقیقات میدانی و تخصصی زدند. در این تجسس‌ها مشخص شد عاملان جنایت ابتدا دست و پای قربانی را با روسری و شیلنگ بسته‌اند سپس وی را خفه کرده‌اند.

 

کارآگاهان که در حال تجسس برای یافتن مدارک شناسایی از جیب‌های مقتول بودند در جیب شلوار وی مقداری موادمخدر از نوع تریاک به دست آوردند.

 

بنابر این گزارش از آنجا که در آن حوالی ساختمان‌های نیمه‌کاره زیادی وجود دارد و شواهد جسد تا حدودی حکایت از آن دارد که قربانی کارگر ساختمانی و افغان است، به دستور بازپرس جنایی دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان مجاور مورد بازبینی قرار گرفت و نشان داد ساعت 6 و 44 دقیقه شامگاه 16 بهمن ماه سال جاری یک مرد با پیراهن سفید و کاپشن و شلوار کرم یا قهوه‌ای که یک فرغون در دستش بود در نزدیکی سطل زباله شهرداری فرغون را رها کرده و خیلی خونسردانه از آنجا دور شده و همزمان با موبایلش حرف زده است. بنابر این گزارش، تجسس‌ها برای ردیابی این قاتل خونسرد و شناسایی مشخصات قربانی ادامه دارد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو : شکار قاتل خونسرد با دوربین‌های مداربسته