شوهرم مخفیانه از من فیلمبرداری می كند :     به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه ...



 

شوهرم منو خیلی میکنه , دوربین فیلمبرداری حرفه ای , فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس (توانا) مردی میانسال با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست تمکین زن

 

این مرد با بیان اینکه حدود ۲۷ سال از زندگی مشترکمان می گذرد و سه فرزند به ترتیب ۲۶، ۲۲ و ۱۶ ساله داریم، اظهار داشت: من به همسرم مشکوک هستم چرا که در تلفن او پیامک مشکوک دیده ام و این امر باعث ایجاد اختلاف بین ما شاد.

وی با اشاره به اینکه همسرم باید از من تمکین کرده و این ۳۵ روز که مرا ترک کرده، جبران کند، ادامه داد: همسرم همیشه ساعت ۱۲ شب به بعد به خانه می آید و این امر مرا عذاب می دهد.

زن ۴۸ ساله در دادگاه خانواده ونک حضور داشت و با بیان اینکه شوهرم در خانه برای من شنود و دوربین مخفی گذاشته است، گفت: از شوهرم تمکین نمی کنم چرا که امنیت جانی ندارم.

وی با بیان اینکه شوهرم بارها با دوربین فیلمبرداری به صورت مخفیانه و به بهانه های مختلف از من در حال استراحت در کنار فرزندانم فیلم گرفته است، ادامه داد: طی ۲۷ سال زندگی مشترک هیچگاه شوهرم را ترک نکردم.

قاضی احمدی بیان کرد: زن و مرد سنگ صبور یکدیگر هستند، بنابراین از هم فاصله نگیرید و گذشت داشته باشید.

مرد در برابر قاضی احمدی عنوان کرد: من به همسرم شک کردم و به همین دلیل در تلفن منزل شنود گذاشته ام. همچنین به دلیل اینکه همسرم قصد داشت که وسایل منزل را با خود به جایی دیگر ببرد در جاهای مختلف خانه دوربین کار گذاشته ام تا متوجه کارهای او شوم.

زن در دادگاه خانواده خطاب به مرد گفت: من یک فرهنگی هستم و هیچگاه ۱۲ شب به بعد به منزل نیامده ام. بلکه همیشه در کنار خانواده ام بوده ام.

وی ادامه داد: شوهرم آنقدر برایم دوربین کار گذاشته است که من امنیت نداشته و دائم فکر می کنم یک نفر مرا تحت نظر دارد و حتی گاهی تصور می کنم در مانتوم میکروفن وصل شده است.

مرد ۵۲ ساله بیان کرد: می خواهم که زنم تمکین کرده و به سر زندگی بازگردد.

زن در برابر قاضی احمدی گفت: حاضر به تمکین نیستم و با توجه به اینکه در خانه دوربین و شنود وجود دارد، نمی توانم بازگردم همچنین اینکه با تهمت های نابجایی که شوهرم به من می زند زندگی در کنارش غیرممکن است.

وی ادامه داد: شوهرم دائم در حال سفر به خارج از کشور است و می خواهد که مرا در خانه حبس کند. در واقع او بسیار خودخواه است.

زن در ادامه عنوان کرد: شوهرم وضع مالی خوبی دارد و یک زمین در طالقان و یک خانه ۱۰۰ متری در ستارخان از اموال کم او است که حتی حاضر نشده یک دانگ از آن را به نام من کند، حتی یک بار که سه دانگ خانه اش را به نامم کرد بعد از مدتی آن را از چنگم درآورد در واقع قرار بود که سه دانگ از خانه را به من بدهد ولی او مدعی شد که این سه دانگ به عنوان مهریه است و من هم مجبور به بازگرداندن آن سهم شدم.

مرد میانسال در مقابل قاضی احمدی گفت: من امکانات مالی بسیاری دارم ولی به همسرم مشکوک هستم و او باید از من تمکین کند.

قاضی احمدی خطاب به زن گفت دلایلی از عدم تمکین بگو تا موارد را بررسی کنم، همچنین گواهی در خصوص عدم امنیت جانی باید از سوی شما ارائه شود، بنابراین رسیدگی به پرونده به جلسه بعدی موکول می شود..../فارس


ویدیو : شوهرم مخفیانه از من فیلمبرداری می كند