شوهران نمونه در دوران بارداری خانم ها! : دوران بارداری، دورانی است که نه تنها ...


دوران بارداری، دورانی است که نه تنها برای زنان بلکه برای همسران آنها نیز ویژگیهای خاص خود را داراست. وب سایت نی نی بان: دوران بارداری، دورانی است که نه تنها برای زنان بلکه برای همسران آنها نیز ویژگیهای خاص خود را داراست.

شوهران نمونه در دوران بارداری خانم ها!

بدن خانم ها از ابتدا برای دوران بارداری برنامه ریزی شده است , تغذیه دوران بارداری , دوران بارداری

در بعضی نقاط دنیا گروه هایی به نام گروه پدران وجود دارند که در آن افرادی که قرار است به زودی پدر شوند ثبت نام میکنند و با مسائل علمی در رابطه با نوع رفتار با همسر، قبل و پس از فارغ شدن و تربیت فرزندان خود آشنا میشوند، اما در بیشتر نقاط دنیا، هرگاه پزشک مربوطه جلسه ای برای توضیح آمادگیهای لازم برای فارغ شدن و روزهای پس از آن برای خانمها برگزار میکند، همسر نیز میتواند حضور داشته باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



لاغری پس زایمان، ۲۵ روش ساده

ورزش در دوران بارداری , نزدیکی در دوران بارداری , ورزش های دوران بارداری

افرادی كه اندامی متناسب دارند و حتی یك گرم چربی اضافی هم در بدن‌شان پیدا نمی‌شود، رژیم غذایی‌شان دقیق و منظم است و البته از ورزش غافل نمی‌شوند. شاید نتوانید مثل این قبیل افراد ورزش كنید و رژیم غذایی‌تان دقیق و اصولی نباشد اما روش‌هایی وجود دارد كه به شما كمك می‌كند كالری‌های اضافی را راحت‌تر بسوزانید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



ازدواج مجدد با وجود حضانت کودک، امکانپذیره؟

تغذیه در دوران بارداری , تغذیه دوران بارداری برای زیبایی نوزاد , خاکشیر در دوران بارداری

حضانت فرزندان پس از طلاق و جدایی بزرگ‌ترین معضلی است که گریبان‌گیر فرزندان خانواده می شود و این کودکان از همه جا بی خبر باید زندگی خود را در کنار مادر پدر و یا در میان آن ها و به قول معروف نوبتی با مشکلات فراوان بگذرانند.تلاش برای نگهداری فرزندان پس از جدایی بین زوجین گاهی به اندازه ای افزایش می یابد که به یک ماراتن بزرگ بین آن ها تبدیل می شود و هریک از والدین در تلاش هستند تا به نوعی فرزندشان با آن ها زندگی کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بایدها و نبایدهای جراحی بینی در بارداری


خواص گردو در دوران بارداری , رابطه جنسی در دوران بارداری , سکس در دوران بارداری

آیا می توان در دوران بارداری عمل جراحی بینی را انجام داد و یا اینکه چه مدت بعد از آن می توان جراح نمود؟ بسیاری از متقاضیان عمل بینی خانم هایی هستند که تصمیم به بارداری دارند و یا مدتی است از زمان بارداری آنها گذشته است . سوال مشترک آنها این است که آیا میتوان در دوران بارداری عمل جراحی بینی را انجام داد و یا اینکه چه مدت بعد از آن میتوان جراح نمود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بارداری در سراشیبی سن خانم ها 

مراقبت های دوران بارداری , تغذیه دوران بارداری سه ماهه اول , غذاهای ممنوعه در دوران بارداری

ساعت بیولوژیکی خانم ها با رسیدن به آخرین سال های باروری بالاخره به صدا درمی آید و حالا بسیار خانم هایی دیده می شوند که تازه بعد از ۳۵سالگی به یاد بچه دار شدن می افتند. این مساله فقط در ایران نیست و این یک واقعیت است که متوسط سن حاملگی در جهان بالا رفته است. در دهه گذشته تعداد زنده زایی زنان ۴۰ساله و بالاتر در انگلستان تقریبا دوبرابر شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : شوهران نمونه در دوران بارداری خانم ها!