شواین‌اشتایگر: می‌خواهم مانند گیگز شوم : باستین شواین‌اشتایگر ابراز امیدواری ...


باستین شواین‌اشتایگر ابراز امیدواری کرد بتواند همانند رایان گیگز تا 40 سالگی فوتبال بازی کند. خبرگزاری ایسنا: باستین شواین‌اشتایگر ابراز امیدواری کرد بتواند همانند رایان گیگز تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.

باستین‌ شواین‌اشتایگر در سال 2002 اولین بازی خود را برای بایرن‌مونیخ انجام داد و از آن زمان تاکنون توانست در این تیم درخشش خوبی داشته باشد و 7 بار به قهرمانی در بوندسلیگا دست یابد و یک بار نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ در گفت‌وگو با مجله "کیکر" درباره شرایط خود در بایرن‌مونیخ گفت: من اکنون 29 سال سن و در بهترین دوران زندگی ورزشی خود قرار دارم.

بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با کنار زدن منچستر‌یونایتد به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

شواین‌اشتایگر درباره رویارویی با رایان گیگز هافبک کهنه کار ولزی منچستر‌یونایتد گفت: رایان گیگز یک بازیکن منحصر به فرد در دنیای فوتبال است. او در 40 سالگی برابر ما یک بازی درخشان به نمایش گذاشت. می‌خواهم مثل رایان گیگز سال‌های زیادی بازی کنم و امیدوارم بتوانم مانند او بازیکن موثری باشم.

هر چند شواین‌اشتایگر با بایرن‌مونیخ قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است اما این بازیکن در 101 بازی ملی خود با پیراهن تیم ملی آلمان به هیچ قهرمانی نرسیده است. او که همراه آلمان در فینال یورو 2008 برابر اسپانیا شکست خورد، امیدوار است بتواند در جام جهانی 2014 به قهرمانی برسد.

شواین‌اشتایگر در پایان گفت: لیگ قهرمانان اروپا و جام‌جهانی دو رویداد بزرگ فوتبالی هستند که کسب‌ قهرمانی در آنها اهمیت زیادی دارد. البته من در یکی از آنها به قهرمانی رسیدم اکنون دوست دارم در جام دیگری به قهرمانی برسم.

بایرن‌مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادرید قرار خواهد گرفت.


ویدیو : شواین‌اشتایگر: می‌خواهم مانند گیگز شوم